RaMb0 Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) Missie(s): Freefall Cheaten: Mag Versie: 1 Overig: Krijg deze maar niet voor elkaar GTASAsf1.b Bewerkt: 25 januari 2011 door RaMb0
Megadreams Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Waarom ook niet. Morganmiddag na school zal ik deze even voor je doen.
Megadreams Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Aangezieen je het anders misschien niet meer zal zien als ik mijn bericht edit: Freefall ~ Mission Passed! Beloning(en): $15.000 ~ Respect + Extra: Pulaski heeft gebeld en vraagt of je de documenten naar Las Brujas wilt brengen. Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt! Veel succes met het verdere verloop van het spel. Savegame: GTASAsf7.b
RaMb0 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Aangezieen je het anders misschien niet meer zal zien als ik mijn bericht edit: Freefall ~ Mission Passed! Beloning(en): $15.000 ~ Respect + Extra: Pulaski heeft gebeld en vraagt of je de documenten naar Las Brujas wilt brengen. Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt! Veel succes met het verdere verloop van het spel. Savegame: Thnx
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Vriendelijk verzoek om geen savegames te "reserveren". Of je doet hem gelijk, of je post niet. Nu reserveer je hem lang van tevoren, iemand anders had misschien RaMb0 al lang kunnen helpen... En weer een tevreden klant...gesloten
Recommended Posts