Jump to content

Controls instellen bij GTA Episodes from Liberty City


kwouters

Recommended Posts

Ik gebruik het toetsenbord voor GTA Episodes from Liberty City.

Als ik de controls wil instellen, en ik verander bijvoorbeeld lopen in pijltje naar boven, dan is er weer iets anders dat al pijltje naar boven had, en dan moet ik dat veranderen, enzoverder. Ik wordt er stapelgek van.

Hoe kan ik de controls fatsoenlijk instellen, want ik heb gemerkt, vanaf het moment dat iets anders dezelfde controls heeft, de controls niet onthouden worden. Echt als er geen "dubbels" zijn in de controls, kan ik escape doen, en worden de controls bewaard. Vanaf het moment dat er ook maar één dubbele control is, worden de controls niet bewaard.

Je moet als het ware alles gaan opschrijven en zien dat er geen dubbels zijn, om echt de controls te kunnen bewaren.

Hebben jullie tips? Hoe doen jullie het? Alles opschrijven op een blad en zo aan elk ding afzonderlijk een control toekennen zodat je geen dubbels hebt.

Waarvoor dient de tweede kolom van controls? Is dat een soort 2de keus? Mogen daar dubbels in staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor dient de tweede kolom van controls? Is dat een soort 2de keus?

De tweede kolom is er voor dezelfde functie een tweede control te geven. Zo kan je bijvoorbeeld instellen (is bij mij zo) dat je met W vooruit kan rijden, maar ook met het pijltje naar omhoog.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarvoor dient de tweede kolom van controls? Is dat een soort 2de keus?

De tweede kolom is er voor dezelfde functie een tweede control te geven. Zo kan je bijvoorbeeld instellen (is bij mij zo) dat je met W vooruit kan rijden, maar ook met het pijltje naar omhoog.

oké, maar hebben jullie dat ook, die dubbels? Ik word er horendol van. Ik vind de standaardcontrols niet zo handig, vandaar.

Dus je moet dan 25 zaken instellen, en als die control er al is, dan moet je op zoek naar andere. Hebben jullie dat ook of ligt dit aan mijn pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook en ik elk anders pel dat er uit is ook, dat is ook gewoon logisch dat je geen dubbele toetsen kunt aanwijzen. Zou beetje vreemd zijn als je met F iets oppakt, een auto instapt en dan ook nog eens schiet, dat wert toch niet? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...