Joowsje Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 welke knopjes moet je indrukken voor life's is a beach? en in het begin moet je Y of N drukken wat moet ik dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Y is jah ( posetief) en N is nee (negatief) je moet Y doen. Daarna moet je gewoon de pijltjes toetsen doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 oke...hoe moet ik haar eruit schoppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 bij mij deed hij dat vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Gewoon instappen met enter of driehoekje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Gewoon instappen met enter of driehoekje. ...en dan wegrijden, dan schopt hij haar er vanzelf uit. Bewerkt: 1 juli 2005 door Vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lancer Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Eigenlijk snap ik het NOG niet Dus je gaat naar die DJ, praat er tegen en Drukt Y.. dan weet ik het niet. aub help mij zonder die missie te doen graak ik niet verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Je gaat naar haar toe je blijft positief antwoorden, dan moet je gaan dansen: Je moet een score boven 4000 halen! Daarna vraagt ze of je naar haar huis wilt gaan stap in de van en rij weg danmoet je de van naar OG LOC rijden Dansen: Je moet het pijltje dat staat aangegeven indrukken wanneer het in het gele rondje staat. Bewerkt: 2 juli 2005 door Fireman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Dan moet je dansen en als je met dit klaar bent moet je die auto stelen van die vrouw en naar een plaats rijden dat aangeduid staat en dan ben je klaar met de missie. Bewerkt: 2 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Je gaat naar haar toe je blijft positief antwoorden, dan moet je gaan dansen: Je moet een score boven 4000 halen! Daarna vraagt ze of je naar haar huis wilt gaan stap in de van en rij weg danmoet je de van naar OG LOC rijdenDansen: Je moet het pijltje dat staat aangegeven indrukken wanneer het in het gele rondje staat. tis een scorevan 2500 hoor op de pc dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lancer Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 OK, bedankt jongens nu is het gelukt *EINDELIJK* =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajax_stephan Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 OK, bedankt jongens nu is het gelukt *EINDELIJK* =Degt bedankt=D ik speel op de PC ik heb al 8 x die missie gedaan met dat dansen ik kom niet hoger dan 330 punten en ik moet meer dan 2500 punten halen dus het lukt niet egt ik doe precies als het pijltje in het gele rondje is doe ik pijltje omhoog,omlaag,link of rechts en het lukt egt niet weet iemand een handig foefje of zo??????????????en nog een vraag ik snap het ook niet met die auto ook zoiets dansen welke toetsen moet je daar voor gebruikn sorry ik weet niet hoe die missie heet????????? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajax_stephan Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 OK, bedankt jongens nu is het gelukt *EINDELIJK* =Degt bedankt=D ik speel op de PC ik heb al 8 x die missie gedaan met dat dansen ik kom niet hoger dan 330 punten en ik moet meer dan 2500 punten halen dus het lukt niet egt ik doe precies als het pijltje in het gele rondje is doe ik pijltje omhoog,omlaag,link of rechts en het lukt egt niet weet iemand een handig foefje of zo??????????????en nog een vraag ik snap het ook niet met die auto ook zoiets dansen welke toetsen moet je daar voor gebruikn sorry ik weet niet hoe die missie heet????????? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 dansen doe je met de pijltjes en met die lowrider met 8boven 6rechts 2onder 4links en schuinnaar links 84 schuin naar recht 86 gelijk indrukken DIT IS VOOR DE PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.