rdewit Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik zag dat GTA SA op XBOX Live nu nog maar 600 MS Points is. Is het de moeite waard om nog te kopen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik zag dat GTA SA op XBOX Live nu nog maar 600 MS Points is. Is het de moeite waard om nog te kopen? Als je San Andreas nog nooit hebt gespeeld, is dat absoluut de moeite waard. De game is wellicht al redelijk oud, maar het is en blijft een ijzersterke game. Kopen dus! Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Idd, een van de beste GTA's . KOPEN DUS ! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik zag de game liggen voor een paar euro voor op de PC. En als GTA-fan mag deze topper gewoon niet ontbreken in je collectie. Ik had 'm ook al via Xbox Live, maar ik vind de besturing op de 360 erg lastig, en op de PC een stuk makkelijker. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 GTA: San Andreas word nog steeds door veel mensen gespeeld (met name de Multiplayer versie), en dat is op zich uniek voor een redelijk oud spel. Het is een enorm groot spel en heeft leuke mogelijkheden en gameplay. De graphics zijn alleen wat verouderd door de jaren heen, maar daarom is de game niet minder. Een absolute klassieker wat mij betreft, voor 600 Microsoft Points zou ik hem zeker aanschaffen als ik hem nog niet had. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Is GTA:SA niet te koop op de PS-store? Reageren
rdewit Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik heb hem al voor de PC, maar ik dacht voor 600 punten. En ik had toch nog punten omdat ik die alvast had gekocht voor het map pack. Reageren
Mark B. Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Als GTA je ding, zeg ik één ding: KOPEN!!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 In ieder geval veel beter dan GTA IV imo. Misschien niet op en top graphics, maar in mijn ogen haalde GTA IV het niet bij de gameplay. Sowieso zou ik GTA niet voor de graphics spelen, er zijn zat mooiere spellen. Maar de gameplay van GTA is in mijn ogen onovertroffen, en daarop scoort SA bijzonder goed. Reageren
rdewit Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 In ieder geval veel beter dan GTA IV imo. Misschien niet op en top graphics, maar in mijn ogen haalde GTA IV het niet bij de gameplay. Sowieso zou ik GTA niet voor de graphics spelen, er zijn zat mooiere spellen. Maar de gameplay van GTA is in mijn ogen onovertroffen, en daarop scoort SA bijzonder goed. Ik heb ze beide op de PC gespeeld en laatst ook getwijfeld om IV voor de XBOX360 te kopen, maar toch niet gedaan. Ik vond de gameplay van SA ook veel beter dan die van IV, de graphics bij IV zijn dan wel geweldig op mijn PC, maar daar speel ik het niet voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.