minkema Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 mensen =], Vanwege het feit dat ik de 8e pickup pas wil laten verschijnen op het moment dat de eerste gate (Gate1) wordt geopend, heb ik het zo gedaan: if(pickupid == Pickup7) { Pickup8 = CreatePickup(1317, 8, 211.2209, 1867.2521, 13.1406, -1); MoveObject(Gate1, 209.72979736328, 1874.9516601563, 8.571362495422, 0.50); ApplyAnimation(playerid, "PED", "BOM_Plant", 3.4, 0, 1, 1, 1, 1); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,"The gate opens slowly"); } if(pickupid == Pickup8) { MoveObject(Gate2, 211.28684997559, 1866.3059082031, 9.823017120361, 1.00); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,"You've unlocked the beginners gate!"); } return 1; } Wat er gebeurt: Alles gaat zoals het hoort. Pickup7 wordt opgepakt -> "The gate opens slowly" -> Gate1 opend -> Pickup8 verschijnt. Maar dan komt het probleem. Als ik pickup8 oppak, krijg ik de clientmessage "The gate opens slowly". (Wat eigenlijk ALLEEN bij pickup7 moet gebeuren). Wat mij ook verbaasd is dat de pickup8, 2 maal verschijnt, als ik hem oppak krijg ik de 'gateslowly' message, en dan komt de pickup terug, en krijg ik de message nog een keer. Maar de gate2 opent niet... PAWNO geeft geen errors of warnings, en ik zie het probleem niet... IEMANDD?? ;d xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.