loatty Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 ik heb nu twee mogelijkheden voor m'n nieuwe PC op het oog, zouden de mensen hier even naar de specs kunnen kijken, en vervolgens de peiling in kunnen vullen? OPTIE 1: Moederbord: Intel moederbord met H55 chipsets. Processor: Intel Core-2-Duo i3-550 3.2ghz. Geheugen (RAM): DDR3 1333mhz kingston 2gb (2x2gb). Harde schijf: HDD 3,5’’ 7200tpm Sata-II 500gb. Videokaart: Pci-E VGA Nvidia GT210 512mb. OPTIE 2: Moederbord: Intel moederbord met P55 chipsets. Processor: Intel Core-2-Quad i5-760 2,8ghz + GT. Geheugen (RAM): DDR3 1333mhz kingston 4gb (2x2gb). Harde schijf: HDD 3,5’’ 7200tpm Sata-II 500gb. Videokaart: Pci-E VGA Nvidia Cuda GT240 1024mb. alvast bedankt >>> Door Hanneswasco: Overbodige poll verwijderd.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Beide pc's slaan nergens op, beiden is de grafische kaarty niet super en bij de eerste ook de processor niet. Reageren
loatty Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) processor dacht ik al, maar die grafische kaart? maarre.....zou het alsnog goed genoeg zijn? en zo niet, wat dan wel? EDIT: graag advies, en/of commentaar en mijn idee van speelbaar is anders dan dat van de meesten! ik vind 10-30 FPS waarschijnlijk al goed genoeg:P Bewerkt: 25 januari 2011 door loatty Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 ik heb toch voor je aangevinkt? waarom maak je anders die polls als je het nu nog een keer vraagt? Reageren
loatty Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) ehm.....ja.....daar was het commentaar gedeelte voor (wat wordt hier eigenlijk onder speelbaar verstaan, in FPS en stuff?) sorry, maar ik heb me laten vertellen (imma noobish! ) dat dit allemaal beter is dan de aanbevolen PC specs voor GTA IV, klopt dat of niet dan? Please, help me! --- alsjeblieft, help me even, wat is er mis met het RAM en de videokaart? te oud? gewoon niet geschikt? help me, ik wordt erg wanhopig! (dus, stel dat ik optie 2 kies, dan kan ik GTA IV niet spelen, zelfs niet op lowest en mogelijk met de hotfixes? really?) >>> Door Hanneswasco: Overbodige smileys verwijderd en dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<< Bewerkt: 25 januari 2011 door Hanneswasco Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 We hebben nergens gezegd dat je het helemaal niet zal kunnen spelen , bij de eerste pc als je de mogelijkheid hebt dan zou ik die laten en zou ik toch gaan ( als er geen andere mogelijkheid is ) gaan voor optie 2 je zult het kunnen spelen maar niet op high ofzo hoogsten op low met een laag resolutie. Zoals Wesley al zei zijn beide pc's niet erg geschikt voor GTA IV en is bij de 1ste de videokaart al zeker te slecht en dan is de processor nog niet goed genoeg . Bij de 2de pc is de processor genoeg maar is de videokaart weer de slechte , je kunt het spelen maar verwacht geen wonderbeeld. Reageren
flashingst Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Op 1 is het niet speelbaar (lagg etc), op 2 wel, denk low met een aardige resolutie. Reageren
loatty Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) damn, dus de videokaart is het echte struikelblok.....waarom? oké, met low kan ik leven, geschatte FPS, en dan met en/of zonder hotfixes? please, reacties? Bewerkt: 25 januari 2011 door loatty Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Je kan ons beter een budget geven zodat wij er eentje voor je samenstellen. Aan de specs van die pc's te zien zijn ze van een merk-pc (zoals Acer of HP), welke vrijwel altijd pc's leveren waarbij de processor en grafikaart zeer slecht in verhouding tot elkaar staan, en dan ook nog eens voor een hogere prijs. Reageren
loatty Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 hehe....srry, 't moet via m'n ouders, en die willen weer niet dat ik over het budget praat dat kan ik ook beter respecteren, ook omdat zij het geld regelen anyway, ik wil graag dan wel even weten wat ik kan met optie 2, en of het goed genoeg is om GTA IV te draaien en te spelen, zij het op lowest settings, zo erg is het nu toch ook niet met die kaart? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Die kaart is goed genoeg om het spel op low tot medium settings te spelen. Reageren
Hayte Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Geef ons dan een schatting, of de prijs van de duurste pc van die twee die je gegeven hebt. Met het geld waar je Optie 2 van kunt kopen kunnen wij vast een pc samenstellen die IV op Medium aankan op een hoge resolutie. Reageren
loatty Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 zou het echt willen, maar zit er niet in, besteed je kennis liever ergens anders, ik ben op dit front helaas een verspilling ervan maar, al met al is optie 2 dus goed genoeg voor low tot medium? Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Dus if im correct geef je je geld leiver uit aan een pc die het spel op low aankan dan 1tje die het spel kan maxen voor vrijwel hetzelfde geld? Logisch... Reageren
loatty Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 dude, ik zou het wel willen, echt waar, maar m'n ouders betalen, en die hebben al besloten via welke zaak 't moet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.