Jump to content

graag wat hulp en advies


loatty

Recommended Posts

ik heb nu twee mogelijkheden voor m'n nieuwe PC op het oog, zouden de mensen hier even naar de specs kunnen kijken, en vervolgens de peiling in kunnen vullen?

OPTIE 1:

Moederbord: Intel moederbord met H55 chipsets.

Processor: Intel Core-2-Duo i3-550 3.2ghz.

Geheugen (RAM): DDR3 1333mhz kingston 2gb (2x2gb).

Harde schijf: HDD 3,5’’ 7200tpm Sata-II 500gb.

Videokaart: Pci-E VGA Nvidia GT210 512mb.

OPTIE 2:

Moederbord: Intel moederbord met P55 chipsets.

Processor: Intel Core-2-Quad i5-760 2,8ghz + GT.

Geheugen (RAM): DDR3 1333mhz kingston 4gb (2x2gb).

Harde schijf: HDD 3,5’’ 7200tpm Sata-II 500gb.

Videokaart: Pci-E VGA Nvidia Cuda GT240 1024mb.

alvast bedankt :bier:

>>> Door Hanneswasco: Overbodige poll verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • loatty

    22

  • Hayte

    8

  • wesley123

    7

  • -TonyStark-

    7

processor dacht ik al, maar die grafische kaart?

maarre.....zou het alsnog goed genoeg zijn? :cry:

en zo niet, wat dan wel?

EDIT: graag advies, en/of commentaar :sigaar:

en mijn idee van speelbaar is anders dan dat van de meesten! ik vind 10-30 FPS waarschijnlijk al goed genoeg:P

Bewerkt: door loatty
Link to comment
Delen op andere websites

ehm.....ja.....daar was het commentaar gedeelte voor :cry:

(wat wordt hier eigenlijk onder speelbaar verstaan, in FPS en stuff?)

sorry, maar ik heb me laten vertellen (imma noobish! :cry: ) dat dit allemaal beter is dan de aanbevolen PC specs voor GTA IV, klopt dat of niet dan?

Please, help me! :cry:

---

alsjeblieft, help me even, wat is er mis met het RAM en de videokaart? te oud? gewoon niet geschikt? help me, ik wordt erg wanhopig!

(dus, stel dat ik optie 2 kies, dan kan ik GTA IV niet spelen, zelfs niet op lowest en mogelijk met de hotfixes? really?)

>>> Door Hanneswasco: Overbodige smileys verwijderd en dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben nergens gezegd dat je het helemaal niet zal kunnen spelen , bij de eerste pc als je de mogelijkheid hebt dan zou ik die laten en zou ik toch gaan ( als er geen andere mogelijkheid is ) gaan voor optie 2 je zult het kunnen spelen maar niet op high ofzo hoogsten op low met een laag resolutie.

Zoals Wesley al zei zijn beide pc's niet erg geschikt voor GTA IV en is bij de 1ste de videokaart al zeker te slecht en dan is de processor nog niet goed genoeg .

Bij de 2de pc is de processor genoeg maar is de videokaart weer de slechte , je kunt het spelen maar verwacht geen wonderbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ons beter een budget geven zodat wij er eentje voor je samenstellen. Aan de specs van die pc's te zien zijn ze van een merk-pc (zoals Acer of HP), welke vrijwel altijd pc's leveren waarbij de processor en grafikaart zeer slecht in verhouding tot elkaar staan, en dan ook nog eens voor een hogere prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

hehe....srry, 't moet via m'n ouders, en die willen weer niet dat ik over het budget praat :duh: dat kan ik ook beter respecteren, ook omdat zij het geld regelen :puh:

anyway, ik wil graag dan wel even weten wat ik kan met optie 2, en of het goed genoeg is om GTA IV te draaien en te spelen, zij het op lowest settings, zo erg is het nu toch ook niet met die kaart?

Link to comment
Delen op andere websites

Geef ons dan een schatting, of de prijs van de duurste pc van die twee die je gegeven hebt. Met het geld waar je Optie 2 van kunt kopen kunnen wij vast een pc samenstellen die IV op Medium aankan op een hoge resolutie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...