Jump to content

graag wat hulp en advies


loatty

Recommended Posts

het leek mij beter om een nieuwe te starten.....de aandacht en zin om te helpen in dat oude topic leek aardig weg te zijn, sorry als ik het mis had....

't is toch niet te erg?:(

ik wil enkel iets weten......(als ik het wist, dan was dit niet nodig geweest, ik weet het gewoon niet zeker genoeg....:()

please, help me hiermee, ik wil al zo lang GTA IV spelen, en het maakt me niet uit of het op low(est) settings zal zijn.....als ik maar kan spelen.....:(:(:(:(

Bewerkt: door loatty
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • loatty

    22

  • Hayte

    8

  • wesley123

    7

  • -TonyStark-

    7

jij maakt een topic waar jij om hulp vraagt, vervolgens luister jij gewoon amper er naar en loop je niet veel anders dan zielig te doen hoe slecht je het weet, dat laatste zou mij echt een worst zijn en daarom help ik vaak zat mensen al niet.

Link to comment
Delen op andere websites

excuses....ik luister wel, ik ben gewoon een enorm moeilijk persoon:(

enne, dat zielige verhaal is waar, ik wordt echt wanhopig van het niet kunnen spelen, een PC zoeken, horen dat het niet goed genoeg is.....damn!

het spijt me, ik moest het even kwijt.... ik wil niet op zo'n manier overkomen

@Hayte, echt waar?!:) enig idee van de te verwachte FPS?

Bewerkt: door loatty
Link to comment
Delen op andere websites

sweet, als dat het geval is (en ik wacht nog heel even, zoals ik al zei, ik ben een moeilijk persoon, dus ik wil niet nog meer zeiken als het niet nodig is...) dan kan ik 'm gewoon zo laten:)

ik wil nogmaals mijn excuses aanbieden, aan iedereen, het was echt niet mijn bedoeling om zo zielig over te komen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hou toch op met u GTX 460 , dat vereist wss een ander moederbord.En dat kan hij nu niet hebben met die 2 pc's .

En u RAM is helemaal geen probleem .

Nou ja aangezien hij het moederbord enzo nog niet heeft zal de winkel er wel rekening mee houden als hij om een GTX460 vraagt, maar goed, thats out of the question ;)

Link to comment
Delen op andere websites

loatty, ik heb je twee onderwerpen samengevoegd, aangezien de onderwerpen wel heel nauw met elkaar te maken hebben. Een tweede topic is dan niet nodig; je kan gewoon in hetzelfde topic doorgaan met het stellen van je vragen aan andere leden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je alsjeblieft in de toekomst alleen dingen zeggen als je ze zeker weet? Nu raakt paolo misschien in de war en gaat het helpen van hem langer duren, en dat is iets wat niemand wilt. Voor een nieuwe grafische kaart zal je geen nieuw moederbord nodig hebben, op elk hedendaags moederbord zit wel een PCIe slot. Alleen zal je garantie misschien wel vervallen (hangt af van hoe zij werken, ik zou daar even naar informeren) als je zelf dingen gaat vervangen.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...