loatty Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 het zou nu ook een andere kaart kunnen worden, maar ik heb geen idee welke kaart het eigenlijk is:( hij staat als: Pci-E Asus EAH 5770 1GDDR5 kan iemand even zeggen wat voor kaart dit is, en zijn/jaar mening erover geven, alstublieft? Reageren
Hayte Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Dit is de ATi Radeon HD5770, welke op zich een nette kaart is. Deze zal beter passen bij de i5, en je zal het zeker te weten minimaal op Medium kunnen spelen. Reageren
loatty Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 als ik niet ziek was, zou ik als een gek gaan dansen:P Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Daar hebben we op dit forum een oplossing voor, zodat je ook als je ziek bent, toch wel kan dansen. Het is een smiley en hij ziet er zo uit: Prettig dat je nu echt in de buurt bent van een oplossing, hou ons op de hoogte! Reageren
loatty Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 hell yeah, ik maak gebruik van de situatie om iedereen voor hun geduld te bedanken, ik was niet makkelijk, maar jullie hebben me enorm geholpen, keep up the good work, guys! Reageren
Alphatwin Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 BTW. Je kan ook gewoon een PS3 of een Xbox 360 kopen met een HDTV/Beeldscherm. PS. Ik heb ook net een nieuwe PC en ik kan ook GTA IV Medium/High spelen + Ik heb ook een Xbox 360 wat ook niet verkeerd is Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Als hij een ps3 of een xbox wou had hij dit topic niet gemaakt , en hij is net blij dat hij iets goed heeft gevonden .Maak hem nu niet twijfelachtig straks twijfelt hij nog of hij een pc of ps3 wilt kopen. Reageren
Alphatwin Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Als hij een ps3 of een xbox wou had hij dit topic niet gemaakt , en hij is net blij dat hij iets goed heeft gevonden .Maak hem nu niet twijfelachtig straks twijfelt hij nog of hij een pc of ps3 wilt kopen. Sorry hoor ik geef alleen maar advies -_- Reageren
loatty Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 goed bedoeld, al wel een beeeeetje laat ik houd het liever bij de PC, gezien ik absoluut niet kan richten op de PS3 en/of de Xbox 360 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.