Jump to content

Probleem met speakers, en gestalkt worden.


Ottoman 47

Recommended Posts

Ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar als ik me mobieltje naast mijn computer speakers zet, en ik word gebeld. Komt er een naar geluid uit mijn speakers. Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn mobiel/speakers?

En nog wat: ik word de laatste tijd gestalkt, (volgens mij) door een jongen met wie ik gevochten heb, maar ik weet het niet heel zeker, want hij belt op anoniem. Hoe kan ik achter zijn nummer aankomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat rare geluid uit je speakers is normaal, dat komt volgens mij door de golven die de telefoon binnenkrijgt vanuit de antenne (of iets dergelijks). Ik weet zo altijd al even van tevoren dat ik gebeld word, want dat geluid hoor ik wat eerder :puh:

Ik heb geen idee hoe het zit met anonieme nummers achterhalen, volgens mij gaat dit niet, maar het is best mogelijk dat het wel gaat.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

@Basssss: Dan moet je natuurlijk wel eerst opnemen. Ontopic: Een anoniem nummer ophalen is inderdaad niet mogelijk. Als je weet wie het is kan je hem natuurlijk altijd aangeven maar anders kan je er niet veel tegen doen lijkt me.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet wie het is kan je hem natuurlijk altijd aangeven maar anders kan je er niet veel tegen doen lijkt me.

Op grond van?

Mishandeling, bedreiging, inbreuk op privacy. Bedreiging weet ik zeker, andere 2 niet.

@TSer; Handig idee om misschien op te nemen en dan gewoon je mobiel laten liggen?

En over het storingsverhaal; Dit komt van je speakers af en word dor je mobiel verzonden, is vrij weinig aan te doen, je mobiel met de antenne van de speakers af leggen en een afstandje er vanaf en je hebt nergens last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet wie het is kan je hem natuurlijk altijd aangeven maar anders kan je er niet veel tegen doen lijkt me.

Op grond van?

Mishandeling, bedreiging, inbreuk op privacy. Bedreiging weet ik zeker, andere 2 niet.

:7

Mishandeling? Bedreiging? Inbreuk op privacy? Wat een onzin. Hij wordt door iemand gebeld, that's it. Als dat tegenwoordig al niet meer mag, wat dan wel? Kijk, als 'ie telefonisch bedreigd wordt zou je nog een poging kunnen wagen tot aangifte, maar dat maak ik toch echt niet op uit de openingspost.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet het nummer 0000000000 in je blocklist. Bij veel telefoon word dit gebruikt voor verborgen nummers.

Wat ook kan helpen is die gast een flinke klap op zijn smoel geven en zijn telefoon slopen.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Zet het nummer 0000000000 in je blocklist. Bij veel telefoon word dit gebruikt voor verborgen nummers.

Wat ook kan helpen is die gast een flinke klap op zijn smoel geven en zijn telefoon slopen.

Ja, maar dat kun je niet doen want je weet niet eens of hij dat wel is, en je moet geen slapende honden wakker maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...