damian1810 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Hoi, Ik ben van plan om een film te maken over GTA San Andreas, met een verhaallijn erin. Wat vinden jullie hiervan? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Veel succes ermee. Weet waar je aan begint, het zal een flinke hoeveelheid werk zijn. Maak je hem in singleplayer of in multiplayer? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Toen je de trashmaster zag, dacht je zeker: Dat wil ik ook! Veel plezier ermee Reageren
Nissan Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Ik wil eerst wat zien voordat ik eventueel geloof dat je hem ooit af zal maken. Succes. Reageren
damian1810 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Ik neem gewoon als eerst de Introduction over van 21 minuten, met nederlandse ondertiteling, hij moet binnen een maand af zijn Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Eerst zien, dan geloven^^ Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Dit zal zeer veel werk zijn. In Multiplayer zou je een team moeten vinden (en serieus zijn kan moeilijk zijn dus verwacht ook dat je veel scene's opnieuw moet filmen). In Singleplayer moet je SCM kennis hiervoor hebben aangezien je dan moet scripten wat de actors moeten uitvoeren. Je kan natuurlijk ook DYOM gebruiken maar dan heb je niet alle mogelijkheden en is het niet altijd even mooi als wanneer je het zelf script. In ieder geval veel succes. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Ik heb ook wel eens met een groep een film in SA:MP gemaakt en daar zijn we heel dat dagen overdag bezig geweest. De film duurde wel iets van een halfuur, maar alles moest zo goed mogelijk gemaakt worden, zoals de scènes die gespeeld moesten worden, het monteren, bijpassende muziek bij sommige scènes, kortom, het brengt heel wat werk en inzet met zich mee. Ik zou een team proberen samen te stellen van actieve leden die in een vakantie kunnen meehelpen aan de film. Regel een server, en leer alle dingen omtrent MTA San Andreas of SA:MP, de twee multiplayer mods voor GTA: San Andreas. Leer omgaan met een videomaker zoals Sony Vegas of WMM zodat je alles goed kan monteren. Plan alles goed in welke scènes je die dag gaat doen en welke de andere dagen. Ik wens je veel succes met het project, maar heb wel de inzet om het ook daadwerkelijk te doen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Ik heb ook wel eens met een groep een film in SA:MP gemaakt en daar zijn we heel dat dagen overdag bezig geweest. De film duurde wel iets van een halfuur, maar alles moest zo goed mogelijk gemaakt worden, zoals de scènes die gespeeld moesten worden, het monteren, bijpassende muziek bij sommige scènes, kortom, het brengt heel wat werk en inzet met zich mee. The Job. Dat filmpje duurt nog geen 5 minuten, maar daar zijn we dagen mee bezig geweest, zoals Jesper al aangaf. Ik wens je veel succes! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Ik heb ook wel eens met een groep een film in SA:MP gemaakt en daar zijn we heel dat dagen overdag bezig geweest. De film duurde wel iets van een halfuur, maar alles moest zo goed mogelijk gemaakt worden, zoals de scènes die gespeeld moesten worden, het monteren, bijpassende muziek bij sommige scènes, kortom, het brengt heel wat werk en inzet met zich mee. The Job. Dat filmpje duurt nog geen 5 minuten, maar daar zijn we dagen mee bezig geweest, zoals Jesper al aangaf. Ik wens je veel succes! Dat klopt ook, maar die is nooit afgerond. Ik heb een ander filmpje gemaakt met o.a. $NeoSyp$ genaamd 'CSI San Fierro' die 30 minuten of langer duurde. Reageren
Dotz Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Eerst zien dan geloven, bovendien moet je voor een beetje een fatsoenlijk filmpje een team hebben voor de multiplayer.. Maar natuurlijk wil ik je wel succes wensen; succes! Bewerkt: 28 januari 2011 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.