killarboy Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 ik ben er klaar voor Spongebob Squarepants Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Ey sanka, are you dead? Ya man! Ik weet de film niet meer. Het gaat over een Jamaicaan's bobslee team, en telkens als er een ''ongelukje'' gebeurt zei hij dat. Ik lach helemaal dubbel. Die film moet je een keer zien. Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ey sanka, are you dead?Ya man! Ik weet de film niet meer. Het gaat over een Jamaicaan's bobslee team, en telkens als er een ''ongelukje'' gebeurt zei hij dat. Ik lach helemaal dubbel. Die film moet je een keer zien. Ja die film heb ik ook een keer gezien, vind hem zeker lache. Reageren
killarboy Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Uit de film The Girl Next door: Buurmeisje: I'm wet can I come in??? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 I'll make him an offer he can't refuse Ik dacht een van The Godfather films. There's no news, like bad news James Bond, The World Is Not Enough Say hello to my little friend Weet ik niet Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Say hello to my little friendWeet ik niet Is van Scarface, een best beroemde filmqoute. Hij zegt het meer op zo'n manier (Je hoort het zoals ik het spel): Se hello toe ma lie freand. En dan heel hard en snel. Dus het klinkt veel anders dan Say hello to my little friend Bewerkt: 8 juli 2005 door Tim14 Reageren
asd Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 do you feel lucky to day punk he do you ik weet niet meer wie dat zei Reageren
arnie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ey sanka, are you dead?Ya man! Ik weet de film niet meer. Het gaat over een Jamaicaan's bobslee team, en telkens als er een ''ongelukje'' gebeurt zei hij dat. Ik lach helemaal dubbel. Die film moet je een keer zien. Ja die film heb ik ook een keer gezien, vind hem zeker lache. Ja, die film is echt goed. Ik dacht dat hij cool runnings heette. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 say goodnight to the badguy ----tony montana------scarface--------offcourse Reageren
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 i know a lot about golf i know even more about grass snoop dogg in starsky en hutch Reageren
Quatroking Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 volgens mij was deze uit startrek: stop shooting! we lost our weapons! :lol: Reageren
Kaay Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Purpose of life is to end it.. Smith van The Matrix III Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 i know a lot about golf i know even more about grasssnoop dogg in starsky en hutch Volgens mij was hij zo: Bad guy: You know a lot about golf Snoop Dogg: I know even more about grass Reageren
Gino Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 What if you kill them all ? I've got nothing to lose they got mutch You killt my familie .. You kilt my son !! Bang ! Oeps both son's The Punisher Reageren
TackleBerry Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Damn he wont be in Rush Hour3(bloopers) -Chris Rock Shut up fool -Mr.T Drop your weapons(battledroid kapitein tegen jedi's) -(de andere battledroids)Roger,Roger (star wars episode 3) Bewerkt: 10 augustus 2005 door TackleBerry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.