Jump to content

Scorpion Afbeelding


idrii6666

Recommended Posts

Type:Afbeelding

Stijl:gevaarlijk

Grootte: 3px

Tekst: idrii666

Rand: van onderen

Kleuren: rood

Render:??

Extra: tja blinkende tekst

Voorbeeld:

Meer info nodig post een reactie bedankt

post-127184-1296153121,49.jpg

Bewerkt: door idrii6666
Link to comment
Delen op andere websites

Grootte 3px? Dat klopt niet helemaal, een grootte van een afbeelding bedoelen we doorgaans de dimensies mee, bijvoorbeeld : 400 bij 100 pixels of 500 bij 150 pixels. Ik raad je trouwens ook aan een ander plaatje te zoeken, waar je hem ook voor gaat gebruiken, hij is een beetje lage kwaliteit en zal een design niet ten goede doen als je hem er in verwerkt. Zou je misschien je request ietsje duidelijker kunnen maken? Dan wil ik hem voor je doen.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Grootte 3px? Dat klopt niet helemaal, een grootte van een afbeelding bedoelen we doorgaans de dimensies mee, bijvoorbeeld : 400 bij 100 pixels of 500 bij 150 pixels. Ik raad je trouwens ook aan een ander plaatje te zoeken, waar je hem ook voor gaat gebruiken, hij is een beetje lage kwaliteit en zal een design niet ten goede doen als je hem er in verwerkt. Zou je misschien je request ietsje duidelijker kunnen maken? Dan wil ik hem voor je doen.

sorry ik heb daar eigelijk geen verstandt van 8)

Bewerkt: door idrii6666
Link to comment
Delen op andere websites

sorry ik heb daar eigelijk geen verstandt van 8)

Waar wil je de afbeelding voor gebruiken? Als signature, of gewoon in het algemeen als afbeelding? Als je het als sig gaat gebruiken kan ik wel eventjes wat in elkaar flansen als je even een beter plaatje zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry ik heb daar eigelijk geen verstandt van 8)

Waar wil je de afbeelding voor gebruiken? Als signature, of gewoon in het algemeen als afbeelding? Als je het als sig gaat gebruiken kan ik wel eventjes wat in elkaar flansen als je even een beter plaatje zoekt.

afbeelding

ik zal 1 zoeken

alvast bedankt

maar 1 vraag hoe ken je zien of de afbeelding goed is

EDIT: 1 gevonden :cry: :cry:

EDIT2 niemand? :cry: :cry:

post-127184-1296158855,42.jpg

Bewerkt: door idrii6666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...