idrii6666 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 (bewerkt) Type:Afbeelding Stijl:gevaarlijk Grootte: 3px Tekst: idrii666 Rand: van onderen Kleuren: rood Render:?? Extra: tja blinkende tekst Voorbeeld: Meer info nodig post een reactie bedankt Bewerkt: 27 januari 2011 door idrii6666 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 (bewerkt) Grootte 3px? Dat klopt niet helemaal, een grootte van een afbeelding bedoelen we doorgaans de dimensies mee, bijvoorbeeld : 400 bij 100 pixels of 500 bij 150 pixels. Ik raad je trouwens ook aan een ander plaatje te zoeken, waar je hem ook voor gaat gebruiken, hij is een beetje lage kwaliteit en zal een design niet ten goede doen als je hem er in verwerkt. Zou je misschien je request ietsje duidelijker kunnen maken? Dan wil ik hem voor je doen. Bewerkt: 27 januari 2011 door Gta Ripper Reageren
idrii6666 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 (bewerkt) Grootte 3px? Dat klopt niet helemaal, een grootte van een afbeelding bedoelen we doorgaans de dimensies mee, bijvoorbeeld : 400 bij 100 pixels of 500 bij 150 pixels. Ik raad je trouwens ook aan een ander plaatje te zoeken, waar je hem ook voor gaat gebruiken, hij is een beetje lage kwaliteit en zal een design niet ten goede doen als je hem er in verwerkt. Zou je misschien je request ietsje duidelijker kunnen maken? Dan wil ik hem voor je doen. sorry ik heb daar eigelijk geen verstandt van Bewerkt: 27 januari 2011 door idrii6666 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 sorry ik heb daar eigelijk geen verstandt van Waar wil je de afbeelding voor gebruiken? Als signature, of gewoon in het algemeen als afbeelding? Als je het als sig gaat gebruiken kan ik wel eventjes wat in elkaar flansen als je even een beter plaatje zoekt. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 (bewerkt) sorry ik heb daar eigelijk geen verstandt van Waar wil je de afbeelding voor gebruiken? Als signature, of gewoon in het algemeen als afbeelding? Als je het als sig gaat gebruiken kan ik wel eventjes wat in elkaar flansen als je even een beter plaatje zoekt. afbeelding ik zal 1 zoeken alvast bedankt maar 1 vraag hoe ken je zien of de afbeelding goed is EDIT: 1 gevonden :cry: EDIT2 niemand? :cry: Bewerkt: 1 februari 2011 door idrii6666 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.