warwood Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Het lukt niet om 6 sterren te halen wat ik ook doe! ookal bombardeer ik de stad de hele dag lang met motolovs. Help! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 L L R Y Y X X R = DS L L R Vierkantje Vierkantje driehoek driehoek R = PSP COPIN = iPhone/iPod touch Probeer een van die cheats, Deze cheat maakt je wanted level 1 meer. dus ga door tot de 6. Reageren
warwood Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 (bewerkt) L L R Y Y X X R = DS L L R Vierkantje Vierkantje driehoek driehoek R = PSP COPIN = iPhone/iPod touch Probeer een van die cheats, Deze cheat maakt je wanted level 1 meer. dus ga door tot de 6. Geweldig idee! maar 1 probleem mijn L knop doet het niet. Bewerkt: 27 januari 2011 door warwood Reageren
BoerTijger Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 L L R Y Y X X R = DS L L R Vierkantje Vierkantje driehoek driehoek R = PSP COPIN = iPhone/iPod touch Probeer een van die cheats, Deze cheat maakt je wanted level 1 meer. dus ga door tot de 6. Geweldig idee! maar 1 probleem mijn L knop doet het niet. Misschien wat langer of harder indrukken Anders als je garantie nog heb. even naar de winkel terug! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.