Jump to content

PSP 2 / NGP!

flippie13

Recommended Posts

Geplaatst:

Een DS heeft evenveel knoppen. Knoppen zijn ook dingen die ik kan begrijpen. Maar twee volledige sticks, én zo'n D-Pad, én een touchscreen... nee, dat is te veel interface voor mij. En ik geef je eigenlijk ook gelijk. Volgens mij zou de beste PSP gewoon de PSP Phone zijn. Heeft ook twee knuppels. Alleen zou het dan niet de specs van deze PSP moeten hebben, dan zou het te duur worden (en waarschijnlijk te dik).

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hayte

11

• TekaLoca

9

• -TonyStark-

5

• GolfG60

4

Geplaatst:

Ohja, ik was die pad op de achterkant vergeten, die idd ook imo erg nutteloos is.

Ze willen er gewoon te veel erop hebben, net zoals Nintendo, persoonlijk, hoef ik geen 3DS, er zit teveel nutteloze rommel op.

En voor die nutteloze rommel moet je wel betalen waardoor hij idd te duur wordt.

Geplaatst:

Oh ja, en nog die pad (met D-Pad bedoelde ik de < ^ v > knoppen). Met de achterste pads (het zijn er geloof ik twee), kan je... ehm... emotes doen, neem ik aan, zoals bij de iPhone. Wat je ook kan doen op het touchscreen. Maar volgens mij is het hele idee dat je je duimen gebruikt voor de knoppen aan de bovenkant en je onderste vingers voor bewegingen aan de achterkant, maar ik denk niet dat fijn zal werken en dat je na een tijdje gewoon kramp van dat ding krijgt. Ik hou mijn PSP namelijk altijd aan de zijkanten met m'n vingers vast, in plaats van aan de onderkant, zeg maar.

Geplaatst:

Waardeloos zeg ik .

Ik zou al blij zijn als ze de huidige of de PSPGO gewoon wat betere graphics gaven en UMD's weg doen. Dan een geheel nieuw ontwerp dat (nog) groter is dan het vorige.

Als ik mijn PSP-2004 in mijn zak steek en ik ga zitten dan breekt hij zowat .

Wat moet het dan wel bij deze zijn.

Geplaatst:

Ik ben het er wel mee eens dat je geen hardcore games op een Iphone ofzo moet zetten. De Iphone/Ipod is meer voor simpele games zoals Angry Birds en Doodle Jump.

De Grootte van de NGP is ook een nadeel dat ik al heb met mijn PSP 2000. Hij past bijna niet in m'n zak waardoor ik altijd zo'n dom hoesje mee moet zeulen. En de volgende PSP is nóg groter?! De dubbele knuppels zijn wel mooi en hetzelfde met de graphics op de Uncharted Demo, maar volgens mij had dat ding ook veel kleiner gekund. Zo kun je het moeilijk een handheld noemen.

Geplaatst:

De grootte boeit me niet zozeer. Nooit problemen gehad met de size van mijn PSP S&L..

Ik neem ook zelden dat ding mee, dus jah.. :puh:

Geplaatst:

De grootte boeit me niet zozeer. Nooit problemen gehad met de size van mijn PSP S&L..

No offence, maar dan had je toch net zo goed een Playstation 3 kunnen kopen :7 .

Het hele idee van een portable is dat je het overal mee kunt nemen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik mijn PSP als ik op vakantie ga, en voor een lange auto rit of vliegtuig reis en zulk soort dingen. Al luister ik er vaker muziek mee dan dat ik er spelletjes op speel :7

Dan is een PS3 lichtelijk onhandig, vind je niet?

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

No offence, maar dan had je toch net zo goed een Playstation 3 kunnen kopen :7 .

Het hele idee van een portable is dat je het overal mee kunt nemen.

Toendertijd vond ik het leuk om te gamen en tegelijk TV te kijken. Dus dat ding kwam toen handig uit :)

Geplaatst:

En trouwens mijne heeft het lang genoeg volgehouden , een dikke 3 jaar maar nu begint hij toch wel raar te doen soms start de UMD lezer niet en leest hij dus niks , dan moet j er een paar keer op slaan , dus echt hard , en dan start hij meestal anders werkt hij niet .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...