Jump to content

PSP 2 / NGP!

flippie13

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hayte

11

• TekaLoca

9

• -TonyStark-

5

• GolfG60

4

Geplaatst: (bewerkt)

Jawohl, meneer de backseatmod.

Wat wordt nou de uiteindelijke naam? NGP vergeet ik altijd en ik wil dan NSG, maar dat is wat anders, en dat vind ik irritant. Dus wordt het PSP2 en was NGP maar een codenaam? PSP2 vind ik zelf namelijk beter. Is al een merk enzo.

Edit; ik meen me te herinneren een plaatje te hebben gezien met aan de achterkant van de PSP2/NGP/whatever drie opvallende oppervlakte, twee grijze rubber achtige dingen, en een groter wit oppervlakte met van die kruisje vierkantje driehoekje rondje logo's erop. Welke is nou de nutteloze trackpad?

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Dat klopt, alleen heeft Sony het niet dikgedrukt gemaakt. Is ook weer zo´n geweldige vertaling, dus ik zou stomverbaasd zijn mochten ze dat naampje gebruiken.

Geplaatst:

Jawohl, meneer de backseatmod.

Wat wordt nou de uiteindelijke naam? NGP vergeet ik altijd en ik wil dan NSG, maar dat is wat anders, en dat vind ik irritant. Dus wordt het PSP2 en was NGP maar een codenaam? PSP2 vind ik zelf namelijk beter. Is al een merk enzo.

Edit; ik meen me te herinneren een plaatje te hebben gezien met aan de achterkant van de PSP2/NGP/whatever drie opvallende oppervlakte, twee grijze rubber achtige dingen, en een groter wit oppervlakte met van die kruisje vierkantje driehoekje rondje logo's erop. Welke is nou de nutteloze trackpad?

Plaatje van de achterkant staat in de hoofdpost, inc voorkant en bovenkant ;)

Geplaatst:

Nee, ik denk dat ik voor de 3DS ga. Ten eerste heeft de psp2 geen 720p scherm, en als het ps3 kwaliteit spellen moet gaan draaien, vind ik dat wel een verijste. Zelfs de nieuwe iphone heeft dat, en dat scherm is bijna de helft zo klein.

Bovendien was de vorige psp ook grafisch heel indrukwekkend toen der tijd. Je had toen nog geen smartphones, dus had je alleen maar wat java spelletjes, de gameboy, en ineens de psp met ps1 graphics! Dat was ook helemaal het nieuwste en grootste verandering op portable gebied. Maar achteraf is de psp maar 2 jaar echt actief geweest.

Geplaatst:

Ten eerste heeft de iPhone 4 "maar" een scherm van 960*640, en loopt de PSP2 daar, met 960*544, niet veel mee achter. Ook is de PSP2 5" groot, terwijl de iPhone 4 3,5 inch groot is. Als je dingen zoals dat gaat roepen, zorg de volgende keer dan graag dat ze ook nog eens kloppen ;)

Ik weet zelf nog niet hoe de PSP2 gaat werken. Ik denk dat je niet veel van de kleinere PPI (Pixels Per Inch) zal merken, dus als je het mij vraagt stel je je een beetje aan. Ook heeft de PSP2 meer te bieden dan alleen een ander scherm en betere graphics. ;)

Geplaatst:

Ik vind de NGP er wel retestrak uit zien! Alleen ik ga hem denk ik niet kopen, ze zullen er wel belachelijk veel voor vragen en ik speel eigenlijk alleen met m'n PSP 3000 wanneer het zomervakantie is, zelfs dan moet ik me nog keihard vervelen wat meestal niet gebeurt.

Geplaatst:

Ten eerste heeft de iPhone 4 "maar" een scherm van 960*640, en loopt de PSP2 daar, met 960*544, niet veel mee achter. Ook is de PSP2 5" groot, terwijl de iPhone 4 3,5 inch groot is. Als je dingen zoals dat gaat roepen, zorg de volgende keer dan graag dat ze ook nog eens kloppen ;)

Achteraf heb ik be idd vergist met de camera, die was 720p. Zal dan wel meevallen ja..

Geplaatst: (bewerkt)

Heel leuk.

Maar het mijn probleem is zoals bij de i pad.

Is dat je dat moet doen met je vinger (dan wordt je scherm vuil) en die stokjes zullen vast klein zijn. Het zal ook moelijk bestuurbaar worden voor voor kleine kinderen van 8 jaar.

Plus altijd die nieuwe psps Iedereen moet toch ook eens sparen ik vindt het niet echt geen game console niet meer is teveel chik.

Maar toch zal ik hem kopen lol wel tweedehands mischien voor 250€ zou ik ze kopen liefst minder maar het moet een game console blijven vindt ik.

Sorry als er hier fouten in zitten ben wa moe.

Voor lange tijden wachten maar ik verlang er wel aan .

Bewerkt: door idrii6666
Geplaatst:

Heel leuk.

Maar het mijn probleem is zoals bij de i pad.

Is dat je dat moet doen met je vinger (dan wordt je scherm vuil) en die stokjes zullen vast klein zijn. Het zal ook moelijk bestuurbaar worden voor voor kleine kinderen van 8 jaar.

Plus altijd die nieuwe psps Iedereen moet toch ook eens sparen ik vindt het niet echt geen game console niet meer is teveel chik.

Maar toch zal ik hem kopen lol wel tweedehands mischien voor 250€ zou ik ze kopen liefst minder maar het moet een game console blijven vindt ik.

Sorry als er hier fouten in zitten ben wa moe.

Voor lange tijden wachten maar ik verlang er wel aan .

Ik weet niet wat voor touchscreen de nieuwe PSP gaat krijgen, of het echt een touchscreen is of eentje die werkte met elektrolyt(iphone achtig).

Maar nadeel aan touchscreen blijft idd een vettig scherm.

Daarnaast boeit het Sony/Nintendo niet of mensen moeten sparen, zij moeten ook hun werknemers kunnen betalen.

Geplaatst:

Of simpel gezegd, capacitief (=iPhone, heeft iets nodig wat geleidt, zoals je vinger en specifieke stylusjes), of resistief (=DS, moet je harder bij drukken dan een capacitief scherm). Het lijkt me dat het een capacitief scherm wordt, aangezien je met een resistief scherm niet kan multi-touchen, al is het volgens mij wel goedkoper om te maken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...