aritjuh Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Mijn San-Andreas ging de laatste tijd wel erg sloom op mijn PC computer. Dus ik dacht, laat ik de screensettings eens aanpassen. Maar elke keer als ik dit probeer, dan loopt heel san andreas vast. Op een andere computer werkt dat wel gewoon goed... Hoe zit dat :blink: ? Groetjes, aritjuh Bewerkt: 1 juli 2005 door aritjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 het ligt sowieso aan je computer. als je even je specs door stuurt kunnen we meer zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aritjuh Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Laat maar, maar toch bedankt voor het aanbieden van je hulp. ik heb gewoon een driver gedownload, en toen werkte hij. voor de mensen die dit ook willen, hier kun je hem downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Laat maar, maar toch bedankt voor het aanbieden van je hulp.ik heb gewoon een driver gedownload, en toen werkte hij. voor de mensen die dit ook willen, hier kun je hem downloaden. Voor de mensen met een nVidia kaart dan hè! Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.