Nyltje Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Kan je ergens de Jetpack vinden? PS. Ik gebruik geen cheats Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Na de missie 'Green Goo'(?) spawnt hij bij je savehouse van het verlaten vliegveld dacht ik Reageren
PrioX Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Klik hier voor meer info over de missie 'Green Goo' En klik hier om de SnapMap van het Verdant Meadows Aircraft Graveyard te bekijken Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Bedankt Kan de Jetpack dan bijna pakken want ben met het vliegtuig logo bij N.O.E Reageren
CJjunior Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Hallo, mijn naanm is samir, ik kon nergens een ontmoetings topic vinde of zo, maar goed, ik reageer effe waar deze topic is voor bedoelt,ik gebruik bij san andreas heel vaak de jet pack, gewoon hartstikke handig, maar 1 ding snap ik niet, als je heel hoog stijgt met de jet pack, dan zak je weer even naar onder iemand hetzelfde mee gemaakt, Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Dit is ook zo met vliegtuigen, als je op een gegeven moment te hoog zit kan je niet hoger en gaat die weer naar beneden. Niks raars dus. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Hallo, mijn naanm is samir, ik kon nergens een ontmoetings topic vinde of zo, maar goed, ik reageer effe waar deze topic is voor bedoelt,ik gebruik bij san andreas heel vaak de jet pack, gewoon hartstikke handig, maar 1 ding snap ik niet, als je heel hoog stijgt met de jet pack, dan zak je weer even naar onder iemand hetzelfde mee gemaakt, Je kan ook als je met de jetpack op de zo hoogst mogelijke stand vliegt, jezelf in de lucht laten stuiteren ( op en neer gaan met de jetpack ) Zo blijf je ongeveer op de zelfde hoogte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.