Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb de aller neiuwste workshop gedownlad maar krijg hem nie geopend, ik kweenie hoe je hem moe instaleren enzo, het is een file, die ik zelf nie kan laten lezen, Hoe kan ik hem nou openen en men textures veranderen Reageren
Vortex Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 je moet hem gewoon uitpakken en dubbelklikken op TXDworkshop.exe, als het goed is opent hij zich dan.... Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Je moet even WinRar of WinZip downloaden vanaf hier. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Uitpakken lukt nie, dat weet ik zelf ook wel maar deze file kan niet worden uitgepakt, het is .RAR file, maar wel WinZip version moe ik downen Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Ik zal je een handje helpen.. Je moet WinRar downloaden. Dat doe je hier.. WinRar is een progje waarmee je gemakkelijk .rar bestanden kunt uitpakken. Vandaar ook Windows Rar en Windows Zip. Bewerkt: 1 juli 2005 door MClaw Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 owke gbe installeert, maar nu wil ik wat aanpassingen doen, maar heo zoek ik nou de goeie textures, en hoe verander ik ze? Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 owke gbe installeert, maar nu wil ik wat aanpassingen doen, maar heo zoek ik nou de goeie textures, en hoe verander ik ze? Het spijt me, maar je weet er dus helemaal niets van. :blink: Als je het zelf uitzoekt is het veel beter. Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Tutorials staan in de Master Tutorial List Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 owke gbe installeert, maar nu wil ik wat aanpassingen doen, maar heo zoek ik nou de goeie textures, en hoe verander ik ze? Het spijt me, maar je weet er dus helemaal niets van. :blink: Als je het zelf uitzoekt is het veel beter. kweet er wel wat van, maar nie hoe je egt moe veranderen, ik denk met importen en deporten Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Tutorials staan in de Master Tutorial List EN waar staat tie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.