Jump to content

Help! GTA IV problemen bij het spelen


SuperSanderman

Recommended Posts

Ik heb nogal wat problemen met GTA. Als ik autorij hapert het spel bij iedere bocht, het spel verandert af en toe in een psychedelische paddotrip en in de cutscenes hebben de hoofdrolspelers geen hoofd, alleen een gebit en een paar ogen. Om de haperingen en problemen te stoppen heb ik al van alles geprobeerd: grafische instellingen aanpassen, de nieuwste patch downloaden, maar die wil niet installeren en een programmaatje gedownload op het spel soepeler te laten verlopen (MagicIV), maar niks werkt. Het gekke is dat er bij The Ballad of Gay Tony en The Lost and Damned, die ik ook heb, geen enkel probleem is. Ik weet bijna zeker dat mijn computer snel genoeg is (even uit mijn hoofd: mijn specs: AMD Phenom II X6 processor, ATI Radeon HD 5700 grafische kaart, 4GB DDR3 werkgeheugen). Weet je een oplossing of heb je dezelfde problemen? Antwoord aub hieronder!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe probeer je de nieuwste patch te installeren? Probeer hem eens handmatig te installeren. Je kan hem hier downloaden.

De patch zorgt namelijk dat het spel toch een pak beter loopt en lost vele andere problemen op.

Bedankt voor je link. Handmatig installeren? Hoe kan ik dat doen? Als ik de patch heb gedownload,opent hij in IZArc, mijn ZIP-programma. Als ik daar op "Setup" klik, opent hij de Windows Live installatiewizard. Die zoekt dan naar de geïnstalleerde software (GTA IV) waar de patch bijhoort, maar naar een tijdje geeft hij een dialoogvenster: Installatie mislukt. Voer de instelling uit om de update te installeren. Ik heb geen idee welke instelling hij bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij hebt gedaan bedoelde ik volledig. Vind het erg vreemd dat de installatie mislukt. Misschien kan je het eens eerst uitpakken en dan als administrator uitvoeren?

Zelf heb ik het ook net gedaan en doordaar werkt GTA IV nu perfect. Je moet de 'UpdateTitle' file openen en als het goed is gaat ie dan installeren en moet het allemaal goed werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij hebt gedaan bedoelde ik volledig. Vind het erg vreemd dat de installatie mislukt. Misschien kan je het eens eerst uitpakken en dan als administrator uitvoeren?

Zelf heb ik het ook net gedaan en doordaar werkt GTA IV nu perfect. Je moet de 'UpdateTitle' file openen en als het goed is gaat ie dan installeren en moet het allemaal goed werken.

Nee, hij wil niet installeren. Heb het net weer geprobeerd, op UpdateFile.msi geklikt, maar de wizard geeft na het zoeken naar GTA een foutmelding, zoals ik hierboven al beschreef,"Voer de instellingen uit om de update te installeren". Voorzover ik weet ben ik de admin, ik ben de enige gebruiker van de computer...

Link to comment
Delen op andere websites

Voorzover ik weet ben ik de admin, ik ben de enige gebruiker van de computer...

Bij Windows Vista en Windows 7 kan het nog wel eens helpen om nog eens extra te klikken op Als administrator uitvoeren (linkermuisknop op het bestand -> Als administrator uitvoeren).

Link to comment
Delen op andere websites

YESSSS! De patch is geïnstalleerd en GTA doet het perfect! Ik moest de patch uitpakken, en niet op het "setup" icoontje klikken maar op het "Update" icoon klikken. Verder heeft de patch het programma Social Club verwijderd, iemand een idee waarom? BTW, thnx nog voor jullie hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

hallo heb de patch geinstaleerd maar gta start nu niet meer op! :cry: help pleas?

Wat gebeurd er wanneer je GTA IV probeert op te starten? Geeft ie een foutmelding? Loopt hij vast als je hem opstart? Of doet hij simpelweg niks?

PS: Ik raad je aan om een nieuw bericht met je vraag te plaatsen. Die verschijnt dan ook op de hoofdpagina, waardoor meer mensen hem zien, en er dus ook meer mensen zijn die je kunnen helpen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...