Gta Ripper Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) Ik heb een mini-tutorial gemaakt speciaal voor de beginnende Photoshopper. Vragen en opmerkingen zijn welkom. Bewerkt: 22 februari 2015 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2011 betekend met een d? Het is toch tt? Mooie tut overigens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2011 betekend met een d? Het is toch tt? Mooie tut overigens. Betekentt? Goede tut, maar meervoud van focal is toch focals (Engels woord). Dat blurren van delen die dichtbij zijn heb ik eigenlijk nooit geprobeerd, dat is misschien wel handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2011 Betekentt? Ik denk dat Cabyon met 'tt' tegenwoordige tijd bedoelde OT: Leuke, duidelijke en leerzame tutorial! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.