Jump to content

Een aantal vragen


crazygamer

Recommended Posts

Ik speel net GTA: Episodes from Liberty City en vroeg me een aantal dingen af:

  • Is de map van Episodes from Liberty City dezelfde als die van GTA 4? Is het enige verschil tussen beide games dus de missies en is het vrij rondlopen hetzelfde?

  • Kun je ook een vliegtuig besturen in GTA?

  • Is de enige manier om je game te saven als je vrij rondloopt door naar je safehouse te gaan?

  • Waar vind je hoeren?

  • Kun je olietankers die op een industrieterrein ook opblazen, en hoe?

Dat was het. Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • De map van EFLC is hetzelfde als die van GTA IV. Er zijn enkel was nieuwe gebouwen waar je in kan. Ook is het vrij rondlopen hetzelfde.
  • In GTA IV kan je geen vliegtuigen besturen. Je kan wel helikopters besturen.
  • De hoeren vindt je vooral s'nachts. Ze staan bijvoorbeeld langs de weg. Dit zijn bekende plekken waar je hoeren kan vinden.
  • Je kan kleine olie tankers opblazen. Deze kan je bijvoorbeeld hier vinden. De hele grote olie tankers in het zuiden van Alderney kan je niet opblazen. Je blaast ze op wanneer je erop schiet of met een auto tegen aan rijdt.

Klik hier voor info over GTA IV

Klik hier voor info over The Lost and Damned

Klik hier voor info over The Ballad of Gay Tony

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Aanvulling op vraag 1:

Je vroeg of het enige verschil de missies zijn, dat is in mijn ogen niet helemaal juist. Ondanks dat de map grotendeels hetzelfde is, heb je ook andere features. De belangrijke huizen zijn overigens in meer detail, maar dat terzijde. Je hebt ook andere gameplay. Meer features. Andere features. Andere minigames. Dus lang niet alleen andere missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Is de map van Episodes from Liberty City dezelfde als die van GTA 4? Is het enige verschil tussen beide games dus de missies en is het vrij rondlopen hetzelfde?

De map is precies het zelfde, maar het vrije rondlopen niet, omdat je veel meer dingen kan doen, met veel meer voertuigen en wapens. Een paar dingen die je meer kan doen is bijv. parachute springen en naar nachtclubs gaan.

Kun je ook een vliegtuig besturen in GTA?

Nee, in GTA IV en GTA EfLC niet nee. In GTA SA wel, maar die is alweer wat ouder. Ik verwacht zelf dat Rockstar aankomende E3 een nieuwe GTA gaat aankondigen (Misschien ook voor de NGP/PSP2), waar het misschien wel in kan.

De reden dat je in GTA IV niet een vliegtuig kan besturen is simpelweg omdat de map er te klein voor is, om er fatsoenlijk te kunnen rondvliegen...

Helicopters zijn wel te besturenen.

Is de enige manier om je game te saven als je vrij rondloopt door naar je safehouse te gaan?

Nee. Als je naar de instellingen 'game' gaat, kun je auto-save aanzetten, waardoor er wordt opgeslagen als je bijvoorbeeld een missie haalt. Als je de PC versie hebt, kun je vast nog wel een mod vinden om overal op te kunnen slaan, op elk moment. Maar dat laat ik aan jou zelf over.

Waar vind je hoeren?

Als jouw puberende hormoontjes een keer mette veel tegelijk door je lichaam stromen, kun je de prostituees vinden in Bohan, het kleine eilandje rechtsbovenin.

Kun je olietankers die op een industrieterrein ook opblazen, en hoe?

Nee, dat kan niet. Je zou een mod kunnen proberen te zoeken als je de PC versie hebt.

EDIT:

He halve forum was me voor :ch: .

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...