Jump to content

Gta Ripper vs matt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Niet groter dan 500x150

Render: Mag je zelf kiezen.

Animatie: n.v.t

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Maakt niets uit.

Opmerking: Succes! :)

Bewerkt: door Gta Ripper

Uitdaging aangenomen! :)

Edit: Mijn inzending:

monroe.png

[img=http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/monroe.png]

Laat het stemmen beginnen! Succes matt! :)

Gta Ripper:

monroe.png

Vs.

matt:

Plague-Doctor-1.png

P.S.: Ik post mijn sig in mijn PSD topic als de battle klaar is!

Geplaatst:

Beide zijn leuke werkjes, maar niet echt heel vet. Ik vind de sig van Gta Ripper wat saai, de achtergrond mag wel wat licht en diepte effecten kunnen gebruiken, de vrouwelijke afbeelding vind ik wel tof gedaan. De sig van matt is wat kleurrijker, maar ik vind dat de focus verkeerd licht, de render mag wel wat meer naar voren komen en de texture op de achtergrond (links) minder, deze dient toch te ondersteuning van het geheel. Daarnaast past de render niet zo bij de rest. De texure die rechts van de render is, past er ook niet bij.

Ik stem op Gta Ripper.

Geplaatst:

Stem - Gta Ripper

Ik vind de signature van Gta Ripper er iets cleaner uit zien ten opzichte van die van matt. Het idee om een schets van een afbeelding te verwerken in de achtergrond vind ik er leuk uitzien alleen ben ik niet zo zeker over de verlichte bolletjes in de signature. Het geeft wel wat extra's maar had misschien op een andere manier neergezet kunnen worden. Al met al, een mooie signature. De render, tekst en gebruik van effecten bij matt vind ik wat aan de mindere kant, misschien dat een andere genre je beter ligt.

Geplaatst:

Ik stem op matt.

Ik vond het een erg moeilijk keuze. Ik vind ze allebei matig. Die van Gta ripper vind ik een beetje saai overkomen. Bij die van matt heb je wel wat te bekijken. Wat daar dan wel weer jammer is, is dat de render niet goed bij de linkerkant past. Het lijken twee verschillende signatures in één.

Geplaatst:

Gta Ripper

Het sprak mij gewoon gelijk aan. Die van matt deed niet veel met me.

Geplaatst:

En we kunnen Gta Ripper uitroepen tot winnaar van deze battle! Gefeliciteerd met je overwinning en je punt voor de ranking! Matt was nog niet opgenomen in de ranking, dus voor hem verandert er niets.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...