Jump to content

Muis probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een poosje een nieuwe pc waar GTAIV geweldig op werkt dus ik dacht zet GTASA er ook maar op, maar mijn muis doet het niet in het spel, je kan niks bewegen ook niet de cursor op het pauze menu je kan niet slaan door te klikken etc. weet iemand waaraan dit ligt ik heb geen setings of controls veranderd gewoon de standaard controls zijn ingesteld

Kevin

Geplaatst:

Ik heb al een poosje een nieuwe pc waar GTAIV geweldig op werkt dus ik dacht zet GTASA er ook maar op, maar mijn muis doet het niet in het spel, je kan niks bewegen ook niet de cursor op het pauze menu je kan niet slaan door te klikken etc. weet iemand waaraan dit ligt ik heb geen setings of controls veranderd gewoon de standaard controls zijn ingesteld

Kevin

Ik neem aan dat je een snelkoppeling van GTA_SA.exe op het bureaublad hebt?

Dan moet je daarop even met je rechtermuisknop klikken en dan even naar het tabblad comptabiliteit gaan.

Knipsel.PNG

en even op Windows 2000 zetten

Geplaatst:

Kevin

Ik neem aan dat je een snelkoppeling van GTA_SA.exe op het bureaublad hebt?

Dan moet je daarop even met je rechtermuisknop klikken en dan even naar het tabblad comptabiliteit gaan.

Knipsel.PNG

en even op Windows 2000 zetten

Dit heb ik gedaan en nu kan ik wel de cursor op het pauzemenu bewegen maar nog steeds niet klikken en in het spel doet de muis alsnog helemaal niks

Geplaatst:

Wat voor muis heb je?

Misschien even de muis-drivers updaten?

Heb je dat gedaan?

Ik donder het er wel weer af en probeer het dan gewoon weer opnieuw

Geplaatst:

naar, erg naar dit.. heb het zelf ook gehad,

dit hielp mij:

ga eens naar Configuratiescherm

en dan "muisinstellingen wijzigen"

hier alle instellingen wijzigen naar het volgende:

1e tab: knoppen

klikvergrendeling uit

3e tab:

precisie van muisaanwijzer verbeteren: uit

aanwijzerspoor weergeven: uit

locatie van muisaanwijzer weergeven als ik op ctrl druk: uit

aanwijzer in dialoogvensters automatisch op de standaardknop plaatsen: uit

dit zou het op moeten lossen..

onthoud even waar alle instelling op stonden als je het verandert, om het evt. later terug te draaien, mocht het niet werken

• 3 maanden later...
Geplaatst:

naar, erg naar dit.. heb het zelf ook gehad,

dit hielp mij:

ga eens naar Configuratiescherm

en dan "muisinstellingen wijzigen"

hier alle instellingen wijzigen naar het volgende:

1e tab: knoppen

klikvergrendeling uit

3e tab:

precisie van muisaanwijzer verbeteren: uit

aanwijzerspoor weergeven: uit

locatie van muisaanwijzer weergeven als ik op ctrl druk: uit

aanwijzer in dialoogvensters automatisch op de standaardknop plaatsen: uit

dit zou het op moeten lossen..

onthoud even waar alle instelling op stonden als je het verandert, om het evt. later terug te draaien, mocht het niet werken

Bedankt het werkt weer,

moet ik die settings altijd zo houden kheb namelijk alleen maar die precicisie uit hoeven zetten voor de rest was alles al zo ingeseteld

Geplaatst:

Een maat van mij heeft dat ook. Wij hebben daar een truukje voor. Ga naar pauze, beweeg je muis en tegelijkertijd ga dan weer terug naar je spel. Dan zal als het goed is je camera ook bewegen en dan zal hij het weer doen. Bij mijn maat dan he, ik zeg niet dat het zal werken. Als het werkt en je hebt er last van dat je het vaak moet doen, gewoon af en toe een beetje kloten door pauze menu in en uit te gaan en met je muis bewegen. ;)

Geplaatst:

Een maat van mij heeft dat ook. Wij hebben daar een truukje voor. Ga naar pauze, beweeg je muis en tegelijkertijd ga dan weer terug naar je spel. Dan zal als het goed is je camera ook bewegen en dan zal hij het weer doen. Bij mijn maat dan he, ik zeg niet dat het zal werken. Als het werkt en je hebt er last van dat je het vaak moet doen, gewoon af en toe een beetje kloten door pauze menu in en uit te gaan en met je muis te bewegen

Ik heb probleem ook weleens maar ik ga dan gewoon naar het pauzemenu en dan weer terug naar het spel. Dan werkt 't weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...