Deejay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ik kom niet uit de missie destroy targets bij de vliegschool, eerst moet je 3 truckers neerknallen en daarna 2 van die busjes. tips anyone?? Greetzzz Deejay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Als je naar die Trucks gaat gewoon heel de tijd blijven schieten.... En naar die bewegende voertuigen ongeveer hetzelfde alleen dan wel een beetje meedraaien. kijk ook hier . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ik had hier eerst ook wel moeite mee maar vlieg een beetje laag en ga dan achter elkaar knallen met je raketten dan moet het wel lukken. suc6!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eyzos Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Klinkt misschien een beetje raar, maar gewoon relaxt eropaf vliegen (de trucks), als die niet in een keer lukken ff overnieuw doen. Als dit wel lukt moet je zo snel mogelijk naar die auto's vliegen, en schuinboven eentje gaan hangen. Deze moet je (RUSTIG!!!) kapotschieten, en hetzelfde met die andere, gewoon relaxen eigenlijk. Dit werkte bij mij althans zo, en ik had een score van 97% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 oke badankt voor de tips dudes!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 gehaald met 81% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.