Jump to content

Gate voor [LSVS]


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Ik heb een nieuwe base voor LSVS gemaakt. De code om hem omhoog te doen en de code om hem omlaag te doen zijn /gatedown en /gateup. Maar iedereen kan nu die commands gebruiken. En dat is niet de bedoeling. Dus ik had zo iets iedereen die [LSVS] In zijn naam heeft staan mag erin. Maar hoe doe ik dat ? Dit is mijn gate script

Bovenaan :

new obj;

Gate :

obj = CreateObject(989,2204.60375977,-2251.79150391,14.36768055,0.00000000,0.00000000,58.00000000); //object(ac_apgate) (1)

Gate Code :

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if(strcmp(cmdtext, "/gatedown", true) == 0)
   {
       MoveObject(obj,2204.60375977,-2251.79150391,5.36768055, 2.00);//Tip: als je de gate naar benede wil kan je de coordinaten van je object kopieren (X,Y,Z) en dan                    achter de Z gewoon -5 zetten
       SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Gate Open");
       SetTimer("Resetobj",5000,0); //verander zelf de tijd.  (nu sluit die na 5 seconden)
       return 1;
   }
   if(strcmp(cmdtext, "/gateup", true) == 0)
   {
       MoveObject(obj,2204.60375977,-2251.79150391,14.36768055, 2.00); //zelfde X,Y,Z als het object in OnGameModeInit
       SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "Gate Closed");
       return 1;
   }
   return 0;
}

Gate Reset :

public Resetobj()
{
MoveObject(obj,74.02290344,-1877.53686523,2.11718750, 2);
return 1;
}

Wie mij kan helpen ben ik dankbaar.

Groeten.

Geplaatst: (bewerkt)

ten eerste weet je hopelijk dat iedereen "[lsvs]" voor zijn naam kan zetten :duh: . en jij zegt dat het niet de bedoeling is dat iedereen dat commando kan gebruiken. Waarschijnlijk bedoel jij de admins met die tag. ergens heb jij admin met een variable aangeduid. bijvoorbeeld:

new adminlevel[MAX_PLAYERS];

en maak je iemand admin met dit:

adminlevel[playerid] = 2; // die 2 is een soort van rank

dan is het heel simpel om aan te vragen of de speler admin is:

if(adminlevel[playerid] >= 1)// ">=" betekend "is of is groter dan".
{
   //hier ga je weer verder met je script
}

dus je maakt er gewoon een extra stukje tussen.

en als je wel een clantag bedoel kan je een aparte variable daarvoor aanmaken:

new lsvs{MAX_PLAYERS];

en als iemand lid is van die clan kan je die variable op 1 zetten en anders laat je hem op nul en krijg je dus dit tussen je script:

if(lsvs[playerid] == 1)

Bewerkt: door Morph1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...