Jump to content

GTA IV


DJ-BRANCO

Recommended Posts

ik begin nu zo agressief te worden over dat kut spel gta iv!

het is mij 1x gelukt om 100% savegame te plaatsen en heb mijn pc opnieuw moeten installeren en nu lukt het GVD weer niet dat wat die moet doen!

heb hem onder gebruikersnaam geinstalleerd daarna die crack erin maar echter ik ken die kut savegame map niet vinden! zelfs als je die zelf aanmaakt start die hem nog steeds bij new game. ik wordt hier nu zo kwaad over omdat niemand mij correct uit legt hoe dit wel moet!

iedere keer als gta start moet ik mij inloggen bij gta social club doe ik dit niet.. start die bij nieuw game. doe ik dat wel start die ook bij new game. heb de xlive.dll in alle mappen van gta geflikkert zelfs in de rocial club map. maar het weigerd de savegame te starten! heb de rocial club verwijderd via software incl games for live stuur programma's dan nog werkt gta dan niet meer omdat die de rocial club nodig heeft om te starten. dit weer geinstalleerd en weer van new game ik wordt hier nu zo krank zinnig gestoord van he!

>>> Door Hanneswasco: Naam van crack verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook problemen met savegames maar in dat vorige topic van je hadden veel mensen uitgelegt hoe het wel moest , en nu werkt alles .

Dus je hebt zeker iets fout gedaan of een stap overgeslaan .En als je dit in u vorige topic gezegd had zou er geen nieuw topic voor nodig geweest zijn.

En zoals wesley123 al zei dat jij niet kunt lezen heeft weinig of niks met jouw GTA IV te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik begin nu zo agressief te worden over dat kut spel gta iv!

het is mij 1x gelukt om 100% savegame te plaatsen en heb mijn pc opnieuw moeten installeren en nu lukt het GVD weer niet dat wat die moet doen!

heb hem onder gebruikersnaam geinstalleerd daarna die xxx crack erin maar echter ik ken die kut savegame map niet vinden! zelfs als je die zelf aanmaakt start die hem nog steeds bij new game.

Lees ik daar xxx Crack? Jammer, wij bieden geen hulp aan mensen met illegaal verkregen games.

>>> Door Hanneswasco: Naam crack verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

illegaal

Het is niet illegaal, maar velen gebruiken het bij hun illegale spel. Hierdoor is het ook niet toegestaan om hier op het forum over te praten. DJ-BRANCO zegt echter dat die een legaal spel heeft en dat die enkel savegames kan uitwisselen als hij die crack installeert (en nog wat andere dingen).

Ik heb eerlijk gezegd geen zin om je nog eens uit te leggen wat je moet doen. Ik heb dat in je vorige topic(s) al genoeg gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

En misschien doordat hij het illegaal heeft , lukt het niet via de legale weg van savegames zetten in gta iv ?

Misschien is er bij die crack ook een illegale weg om savegames te gebruiken ofzo ?

Kan eh aangezien ik het spel legaal heb ( :cab: ) weet ik niet hoe het zit met de illegale .

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alles goed door gelezen mensen. maar ik heb dat probleem dat ik die savegame map niet vinden ken. heb allkes netjes ge-update de windows game voor live etc heb een legale spel heb ik jou ook verteld dat ik een CD key bij de aankoop heb gekregen maar met de cd-key is het eenmaal niet mogelijk om de savegame erin te plaatsern zelfs niet als je de map aanmaakt met save game en de xlive.dll in de directory plaats dan nog start het bij new game. toen heb ik idd die crack gebruikt en toen lukte het op een of andere manier wel maar heb moeten formatteren en weet niet meer hoe dat precies meer moest, zelfs al;s ik terug lees komt dat niet overeen met dat wat ik op mijn beeldscherm zie. want ik zie alleen bij C:\Documents and Settings\DJ-BRANCO\Mijn documenten\Rockstar Games

dat is alles en als ik op de map GTA IV klik staat er alleen user music map en verder niks. hoe moet ik daar een savegame map vinden als die daar niet staat?

iedereen zegt wel heel mooi

C:\Documents and Settings\<gebruikers naam>\Mijn documenten\Rockstar Games\savegame

leuk en wel er staat geen save game map en toch wordt het spel ergens opgeslagen en naar mijn hele hardeschijf afzoeken niks kunnen vinden

heb ik de map savegame dus zelf aan gemaakt en de bestand van de savegame erin gezet dan nog start die vanaf new game. en als ik dan load game druk wordt de save game NIET gezien. rara hoe ken dit dan?! en dat snap ik niet

Bewerkt: door DJ-BRANCO
Link to comment
Delen op andere websites

Als je mijn post goed had doorgelezen in je vorige topic dan had je al antwoord gekregen op je vragen.

Aangezien je zoveel problemen schijnt te hebben raad ik je aan om eerst je spel opnieuw te installeren. Nadat je dit gedaan hebt installeer je patch 7, zodat alles up-to-date is. Nu heb je de basis van GTA IV geïnstalleerd.

Wil je savegames van anderen installeren dan zal je eerst XLiveLess moeten installeren. Hoe doe je dit?

Download dit pakketje, open het met een programma als WinRAR en plaats enkel het bestandje xlive.dll in je GTA IV map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV).

Nadat je dit gedaan hebt heb je de mogelijkheid om savegames uit te wisselen, het nadeel hiervan is dat je geen achievements meer kan halen en de multiplayer niet meer werkt. Wil je terug multiplayer spelen? Dan haal je simpelweg xlive.dll terug uit je GTA IV map.

Nu moeten we nog de savegames installeren. Hoe doen we dit? Je gaat naar de map (Mijn) Documenten, klikt daar op de map Rockstar Games en dan op de map GTA IV. Nu zal je twee mappen zien: User Music en Videos. Wij moeten dus nog een nieuwe map aanmaken voor je savegames; maak dus een nieuwe map en noem deze savegames. Je zit dus in onderstaande map:

C:\Gebruikers\<gebruiker>\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\

Nu moeten we enkel nog de savegames erin plaatsen.

Om het eens vlug te testen download je deze savegame, pak je hem uit met een programma als WinRAR, en plaats je hem in de savegames map. Start het spel nu, en speel je savegame! Games for Windows LIVE zou niet mogen opstarten bij het starten van GTA IV.

Ik hoop dat je het nu snapt.

Ik heb het even voor je in het vet aangeduid. Daarnaast moet de map savegames noemen, en niet savegame of save game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...