nintendo-3ds Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 (bewerkt) ik heb nu alle 30 gebouwen gehaald maar ik heb nu: attacks succesfull: 91 procent sites succes fully defended 9 procent maar nu komen die gangs niet meer op me af en er staat ook niet dat ik gebouw van mij moet redden maar heeft enig idee hoe ik ervoor kan laten zorgen dat die gangs wel op me komen en dat er staat dat ik me gebouw moet redden! want ik wil de 100 procent hebben dus zo: attacs succesfull:100 procent sites succes fully defended 100 procent Bewerkt: 29 januari 2011 door nintendo-3ds
-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Waarom maak je 2 topics ze zullen heus wel reageren , geduld is een schone zaak. Zoals al gezegd kijk nog naar de kleine dingen die je zou kunnen vergeten zijn , check alles dubbel en je zult er wel komen.
Dutchy3010 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Tsja, meneer ongeduld, na een dubbelpost waar maar 8 minuten tussen zat maar even een nieuw topic? Lijkt me niet.
Recommended Posts