Jump to content

GTA 4 @ ATI HD 3850 512MB


flashingst

Recommended Posts

Hey, ik kan een HD3850 512mb van iemand overkopen maar op welke settings en resolutie kan ik daarmee GTA 4 draaien? In combi met een dual core e5200 @ 2,5GHz en 4GB ram draaiend op windows 7 ultimate 64 bit! Want heb nu een Geforce G100 maar dat loopt niet geweldig...

Heb wat advies en hulp nodig want misschien heb ik er weinig aan?

Link to comment
Delen op andere websites

De stap die je zet van de G100 naar de HD3850 is niet bijzonder groot (de HD3850 is daarnaast al drie generaties achter), ik vermoed dat je er GTA op low mee kan spelen. Daarnaast is je processor ook niet van de beste die je ook zal beperken tot low/medium en dus zou ik, zoals wesley al zei, voor een nieuwe PC sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn neef heeft dezelfde computer als ik maar dan met een nieuwere videokaart (zelfde processor dus!) En die speelt hem op medium/high!! Maar ik kan ook een 5770 1GB kopen! Is dat een betere optie dan de HD3850 met 512MB????

Link to comment
Delen op andere websites

waarom is lezen tegenwoordig zo moeilijk?

Het is niet aan ons om te zeggen dat die een nieuwe PC moet kopen, he Wesley. ;)

Een HD 5770 is zeker een goede optie, maar ik vind het toch vreemd dat een Dual Core @ 2,5 GHz GTA IV op medium/high kan draaien. Maar als het lukt op de PC van je vriend, lukt het waarschijnlijk ook op jouw PC. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik toch maar voor de HD4850... Daar hoor ik meer positieve reacties over... alleen ik zie dat het een PCI express is. is dat een probleem?

Bewerkt: door flashingst
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...