Jump to content

San andreas doet het niet!

Recommended Posts

Geplaatst:

hey! Ik heb een jaar/anderhalf jaar geprobeert een mod in te voegen. Dat lukte niet en is gecrashed! Ik kon hem dus niet meer spelen. Ik heb nu een nieuwe gta san andreas gekocht maar die stopte net als bij de kappote disc bij de helft van het laden.

Heeft er iemand een backup of iets wat ik moet doen om hem gewoon te kunnen spelen?

Grtzzz Drag0n

Geplaatst: (bewerkt)

welkom op het forum, doe de cd er opnieuw in, en kies dan: automatisch afspelen en dan uninstall. dan doe je hetzelfde, maar dan druk je op instaal ipv uninstall. dan kan je hem weer goed spelen :)

Bewerkt: door zwierd
Geplaatst:

welkom op het forum, doe de cd er opnieuw in, en kies dan: automatisch afspelen en dan uninstall. dan doe je hetzelfde, maar dan druk je op instaal ipv uninstall. dan kan je hem weer goed spelen :)

Ja dat is inderdaad de enige oplossing.

Maar even één toevoeging.

Als je de volgende keer weer San Andreas geïnstalleerd hebt maak dan ff een back-up.

Dat doe je als volgt.

Ga naar de map Rockstar Games.

In XP te vinden in C:\Program Files\Rockstar Games.

In Vista/7 te vinden in C:\Program Files (x86)\Rockstar Games

Als je GTA San Andreas weer geïnstalleerd hebt ontstaat hier in de map een andere map genaamd GTA San Andreas.

Drug gewoon een keer op Kopiëren en plak hem ergens anders neer.

Dan hoef je de volgende keer niet opnieuw te de-installeren maar kan je gewoon de back-up map terugplaatsen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb dus hetzelfde probleem...

Ik heb mods ingevoegd (met SAMI), maar toen ik GTASA weer op had gestart bleek hij niet meer te doen.

Ik had de mods er weer uit gehaald (ook met SAMI op de knop 'uninstall') Toen probeerde ik het weer. Deed hij het nog steeds niet.

Uiteindelijk heb ik in totaal 4x GTASA er al af gegooid en elke keer overnieuw geïnstalleerd maar hij deed het nog steeds niet...

Wat nu?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Uninstall de game, Verwijder daarna alles handmatig wat er nog staat.

Dus dat is de map in 'Program files' en in 'Mijn documenten' de map 'GTA SA User files'?

Die zijn weg, dan doet hij het nog steeds niet...

Geplaatst:

Misschien is het beter als je hem uninstalled via Deze computer -> Programma's installeren en/of verwijderen

Geplaatst:

Misschien is het beter als je hem uninstalled via Deze computer -> Programma's installeren en/of verwijderen

Zo had ik hem ook verwijderd

Geplaatst:

SAMI is de oorzaak van je probleem. Je kunt een modificatie dan beter handmatig installeren, bijvoorbeeld met het programma IMG Tool. IMG Tool kun je hier of hier downloaden. Een goede handleiding voor IMG Tool kun je hier vinden.

Voor je deïnstallatieprobleem: probeer eens Revo Uninstaller ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Voor je deïnstallatieprobleem: probeer eens Revo Uninstaller ;)

Ik heb het gedownload. Maar Grand Theft Auto San Andreas staat er niet meer bij...

Omdat ik het verwijderd heb. Ik ga het nog een keer installeren en dan kijken om met Revo te verwijderen.

Hij doet het weer, dankje

Bewerkt: door Zeaas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...