crazygamer Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik ga binnenkort denk ik voor het eerst een GTA game kopen en heb nu van iemand EFLC geleend. Ik heb nog geen andere GTA games gezien en vind EFLC tot nu toe wel vet. Alleen ik lees nu ook dat er in bijv SA veel meer te doen is. Welke raden jullie me aan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ligt eraan wat jij het belangrijkst vindt. Vind je gameplay het belangrijkst? Dan raad ik San Andreas aan. Vind je graphics het belangrijkst? Dan raad ik GTA IV/EFLC aan. Vind je sfeer het belangrijkst, dan zou ik voor Vice City of III gaan. Kortom; wat vind jij het belangrijkst aan een game? Als je dat vertelt, kunnen wij je beter helpen. En wil je graag mods gebruiken? Als je het voor de PC koopt, en graag de mogelijkheid wilt hebben om te modden, dan zou ik voor San Andreas gaan. GTA IV is nog maar slecht/moeilijk te modden, en voor SA zijn de modding mogelijkheden eindeloos! Reageren
crazygamer Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 ik ga dan toch voor de graphics. In dat opzicht is IV wel echt fantastisch Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Speel je het op de PC ? Reageren
crazygamer Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Speel je het op de PC ? nee, PS3 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Dan zou ik toch GTA IV aanschaffen, die is er nu voor een redelijke prijs. Later kan je dan nog III, Vice City en San Andreas aanschaffen. Die kosten maar een paar euro per stuk, zijn grafisch minder, maar als je een echte GTA fan bent/wordt mogen deze niet in je verzameling ontbreken. Als je een beetje goeie PC hebt, kan je ze daar wel op spelen (doe ik nu ook) of op de PS2 als je die hebt. Kijk ook eens bij de verschillende walkthroughs, daar kan je kijken hoe de verhalen in elkaar steken en screenshots bekijken Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 GTA IV is een echte aanrader. GTA Vice City en GTA San Andreas ook voor de PC op PS2 De PC versie heeft het voordeel dat je kan modden. Vooral met San Andreas zijn de mogelijkheden eindeloos. Echte auto's erin zetten, missies maken, Personages aanpassen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Je kunt ook voor de stories kiezen voor PSP en PS2 (als je die hebt) Vergeleken met de trilogie en IV + DLC staan ze wat minder, maar toch... Reageren
myron.b Geplaatst: 25 mei 2011 Rapport Geplaatst: 25 mei 2011 gta san andreas en iv zijn ook cool hoor vooral iv (als je ze/hem leuk vind) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.