Don Corleone Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Dag mensen. wie heeft er een savegame van ongeveer 42% of waar de vliegschool missie's klaar zijn?? mvg Don Corleone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ik snap niet waarom iemand San Andreas koopt maar dan de moeilijke dingen iemand anders laat doen. Kijk bij de dowloads. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Corleone Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik ben al 5 dagen met die vliegtuig school bezig,en ik ben pas bij dat je een rondje boven het vliegveld moet maken. Maar ik zal ff kijke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) post je verzoek met je ge-uploade savegame nog maar een in het savegame-aanvraag topic : Savegame-aanvraag topic Bewerkt: 1 juli 2005 door Vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Corleone Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Tnxs.......Ik zal hem daar eens opzetten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.