Jump to content

beeld opnemen PS3 met TerraTec Grabby

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben van plan om een TerraTec Grabby

te kopen ---> https://dixons.nl/artikel/7115080/TerraTec_Grabby_videograbber

om hiermee mijn ps3 te kunnen opnemen (gameplay) alleen mijn vraag is hoe zou ik deze moeten aansluiten.

want als ik de USB aan mijn pc aansluit en de andere kabels op mijn tv hoe zou dat moeten?

want heb namenlijk ook ps3 met de gele,witte,rode aansluiting aangesloten. Moeten die rode,gele,witte aansluitingen van de TerraTec Grabby aan een andere aansluiting aangesloten worden achterin de tv( andere rode,witte,gele aansluiting)

hoe zit dat eigenlijk?

kort samengevat:

-Hoe zou ik de TerraTec Grabby moeten aansluiten

-waar krijg ik dan ps3 beeld alleen op de tv of pc of beide?

alvast bedankt!!

Geplaatst:

volgens mij is deze niet bedoeld om van de tv op te nemen maar direct vanaf de camera, de ps3 in dit geval.

Je moet dan die rood/witte aansluiting op die van de grabber doen, maar dan heb je geen beeld op de tv.

Dus ik denk dat je naar een ander apparaatje moet kijken :puh:

Geplaatst:

volgens mij is deze niet bedoeld om van de tv op te nemen maar direct vanaf de camera, de ps3 in dit geval.

Je moet dan die rood/witte aansluiting op die van de grabber doen, maar dan heb je geen beeld op de tv.

Dus ik denk dat je naar een ander apparaatje moet kijken :puh:

als je alleen op de pc hebt kan je hem dus alsnog opnemen?

is er dan nog een ander apperaatje hiervoor behalve dazzle? onder de 50 euro.

Geplaatst:

Srry, maar ik heb hier weinig verstand van. :puh:

Ik kan aan de kabels zien dat je tv geen beeld kan geven, hoe het met de pc zit weet ik niet.

Geplaatst:

Vanaf je PS3 kan je wel opnemen met de Terratec Grabby, deze werkt hetzelfde als de (wel betere, maar duurdere) Dazzle tools. (Kryziek, als je er weinig van weet, reageer dan niet ;) )

In het topic Capture apparatuur zoals de Dazzle aansluiten op je spelconsole vindt je informatie over hoe je deze apparatuur kan aansluiten op een manier waarbij je tegelijkertijd ook op je TV kan zien wat je aan het opnemen bent.

Info verder daar te vinden. :tu:

EDIT: Vragen stellen mag daar natuurlijk ook.

Geplaatst: (bewerkt)

...

Oja, met splitters... natuurlijk, zo kan je met die terratec ook wel opnemen. :puh:

Srry. ;)

Maar welke kabels/splitters zou ik erbij moeten kopen? om tegelijker tijd ook tv beeld heb + pc beeld.

En hoe zou ik hem dan moeten aansluiten zodat ik dan ook op tv beeld heb tegelijker tijd. Want wat jacky-2007 stuurde vind ik beetje verwarrend want heb geen dazzle enzo en welke kabels/splitters moet ik extra kopen?

Bewerkt: door Mr-HocusPocus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...