paul007 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Hallo iedereen? Weet iemand misschien een goed werkend, eventueel gratis, programma waarmee je covers kunt maken voor CD hoesjes. Het liefst ook voor Blu-Ray Discs doosjes. Alvast bedankt! Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) Waarschijnlijk gebeurd dat met Photoshop, als je echt het plaatje bedoelt. Photoshop kan je een legale trial voor downloaden. Je zou alleen wel de juiste maten moeten weten, maar die zijn op het internet wel te vinden lijkt mij Bewerkt: 30 januari 2011 door flippie13 Reageren
Kloep Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb ook regelmatig covers gemaakt. Ik doe dit altijd in Photoshop. Voor maten download ik altijd een cover die op internet te vinden is (hier bijvoorbeeld). Die kan je dan in je bewerkingsprogramma plaatsen en je hebt direct de juiste maten. Reageren
paul007 Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Bedankt voor de reacties! Ik heb iets anders gevonden, ik heb namelijk Nero 10 *kuch* gekocht *kuch* Thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.