Gta Ripper Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) Ten eerste, ik vind het een mooi werkje Cab! Je focaal komt goed naar voren en de effecten komen heel goed tot zijn recht. De diepte is ook erg goed en maakt het een mooi geheel. De hoeveelheid licht die het raam links heeft, leid erg af, maar ik weet hoe moeilijk dat is weg te werken dus ik neem het je niet kwalijk. Overigens in de B&W versie is dit minder, maar door de effecten die toch van mijn beeldscherm afspatten vind ik de kleuren versie beter. Keep it up! (Y) Bewerkt: 30 januari 2011 door Gta Ripper Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ten eerste, ik vind het een mooi werkje Cab! Je focaal komt goed naar voren en de effecten komen heel goed tot zijn recht. De diepte is ook erg goed en maakt het een mooi geheel. De hoeveelheid licht die het raam links heeft, leid erg af, maar ik weet hoe moeilijk dat is weg te werken dus ik neem het je niet kwalijk. Overigens in de B&W versie is dit minder, maar door de effecten die toch van mijn beeldscherm afspatten vind ik de kleuren versie beter. Keep it up! (Y) Thanks! Voor degenen die het zouden willen opmerken: het linkerraam was al als stock een beetje vervormd. Reageren
matt Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Goed werk Cabyon! Ik vind de kleuren versie het mooiste, in zwart-wit is hij mij iets te saai. Goeie kleuren en mooie effecten! [9/10] Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Mooi werkje, het vuur is is goed geplaatst, alhoewel deze aan de linkerkant wat vierkantig is. De doorzichtige border had je kunnen weglaten, voor zover deze te zien is (alleen aan de bovenkant?). Voor degenen die het zouden willen opmerken: het linkerraam was al als stock een beetje vervormd. Over de stock gesproken, hoe ziet die eruit? Reageren
Cabyon Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Over de stock gesproken, hoe ziet die eruit? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Mooie sig, cabby. De gekleurde versie vind ik het mooist, want de kleuren zijn heel goed. De focus ligt alleen een beetje raar. Op het raam linksbovenin, en op het meisje een beetje rechts in het midden. Nu ga ik weer, want ik moet TopGear kijken. veel succes nog met je verdere sigs ^^. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.