Jump to content

Alone


Cabyon

Recommended Posts

Ten eerste, ik vind het een mooi werkje Cab! :) Je focaal komt goed naar voren en de effecten komen heel goed tot zijn recht. De diepte is ook erg goed en maakt het een mooi geheel. De hoeveelheid licht die het raam links heeft, leid erg af, maar ik weet hoe moeilijk dat is weg te werken dus ik neem het je niet kwalijk. Overigens in de B&W versie is dit minder, maar door de effecten die toch van mijn beeldscherm afspatten vind ik de kleuren versie beter. Keep it up! (Y)

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, ik vind het een mooi werkje Cab! :) Je focaal komt goed naar voren en de effecten komen heel goed tot zijn recht. De diepte is ook erg goed en maakt het een mooi geheel. De hoeveelheid licht die het raam links heeft, leid erg af, maar ik weet hoe moeilijk dat is weg te werken dus ik neem het je niet kwalijk. Overigens in de B&W versie is dit minder, maar door de effecten die toch van mijn beeldscherm afspatten vind ik de kleuren versie beter. Keep it up! (Y)

Thanks!

Voor degenen die het zouden willen opmerken: het linkerraam was al als stock een beetje vervormd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi werkje, het vuur is is goed geplaatst, alhoewel deze aan de linkerkant wat vierkantig is. :puh: De doorzichtige border had je kunnen weglaten, voor zover deze te zien is (alleen aan de bovenkant?).

Voor degenen die het zouden willen opmerken: het linkerraam was al als stock een beetje vervormd. :)

Over de stock gesproken, hoe ziet die eruit?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie sig, cabby. De gekleurde versie vind ik het mooist, want de kleuren zijn heel goed. De focus ligt alleen een beetje raar. Op het raam linksbovenin, en op het meisje een beetje rechts in het midden. Nu ga ik weer, want ik moet TopGear kijken. veel succes nog met je verdere sigs ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...