Da Phoenix Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb even een apart vraagje. Doet deze website het bij jullie. www.gtaforums.com Bij mij niet namelijk. Op geen enkele PC/Laptop van mij. Op http://www.isup.me/ doet hij het wel. Weet iemand waardoor dit kan komen? Met vriendelijke groet, Da Phoenix Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Hij doet het bij mij prima. Verwijder al je internetcookies en dergelijke shit eens(meestal te vinden bij 'Opties' in een browser). Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb hetzelfde probleem, dus het is niet enkel bij jou. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb hetzelfde probleem, dus het is niet enkel bij jou. Wtf, hoe kan dat nou? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Bij mij doet heel gtanet.com het gewoon. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Hiero doet GTAForums.com het wel, ik gebruik Chromium 8 op Linux Lubuntu 10.10. timo Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Wel vreemd. Via >>> Door Thundercover: Link naar proxy-site verwijderd.<<< doet hij het wel. Ik heb het geprobeerd via mijn PC (FireFox) mijn laptop (Chrome) en mijn ouders laptop (IE8) en op geen van drieën deed de website het. Misschien ligt het aan Telfort? Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Dat zou kunnen, aangezien hij het vanmiddag bij mij ook niet deed. Nu kan ik er wel weer gewoon op komen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Can happen.. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=468120 (Hangt dus af van hoe lang het duurt voordat alles geupdate is door je provider) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.