Jump to content

error tijdens install


matje98

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Zelfde probleem hier!!

ook die data2.cab cyclische redunatie iets ofzo!

Paar hele kleine krasjes maar daar kan het niet van komen of game moet wel erg zwak zijn........

Heb al de cd geleend van een vriend en met die cd precies hetzelfde probleem.

Ook al hulp gehad van support van GTA zelf, stuurden me een mail terug maar dat klopte ook geen ene bal van!!

Sommige dingen daarvan kunnen simpelweg niet, of klopt niet met NL pc versie ofzo.

Echt rotzooi hoor, heb zin om het te spelen want heb geen ander spel waar ik zin in heb.

Maar niemand kan ermee helpen lijkt wel.

Wil proberen ergens een link te scoren om data2.cab ding te kunnen downloaden en te herplaatsen met de kapotte die ik heb.

En dan vinden ze het erg als mensen ergens illegaal een spel willen downloaden!!!! Eigenschuld dikke bult, Rockstar is echt bagger met hun cd-roms/dvds.

Ben het nu ook zat om telkens weer een nieuwe cd te kopen, heb al 4/5 San Andreas cd-roms bv.

Wellicht dat iemand hier kan helpen nu

Link to comment
Delen op andere websites

In dit geval mag je het spel via wat minder legale manier downloaden, en als je gewoon je serial gebruikt zou je online moeten kunnen. Hier kunnen we je alleen niet bij helpen, dit valt dan namelijk onder warez.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar het was volgens mij iets wat je bij de winkel kunt kopen.

Het is inderdaad een soort tandpasta wat ik net even las op een andere site.

Je kan het alleen met een theedoek doen omdat je van andere dingen nog meer krassen krijgt.

Door hard te wrijven gaat het een beetje smelten en wordt het glad.

Of gewoon normale tandpasta polijsten en daarna met water goed afspoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

maar denken julie dat ik met een disc schoonmaken het weer kan laten draaien moet ik dit bij een winkel laten doen of kan het ook met tandenpasta wat ik van veel mensen hoor

Dat raad ik je af, je kunt in de winkel beter een busje CD-rom cleaner kopen en dat op je cdtje spuiten. Wrijf daarna je cdtje droog met een zachte doek of een luier en je cdtje zou weer moeten werken, gebruik geen keukenrol of ander papier om je cdtje mee schoon te maken. Dat krast, veel geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...