nintendo-3ds Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) zie de titel en ondertitel ! (En als je cheat heeft het invloed op je 100 procent?) en a.u.b graag een duidelijk reden. Bewerkt: 30 januari 2011 door nintendo-3ds
-TonyStark- Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Tis maar waar je van houd. Van PSP of van DS.
BoerTijger Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Heb ze op beide maar de PSP versie spreekt mij meer aan.
R-fl3x Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Volgens mij had je geen beloning voor de 100%, alleen een mail op je PDA. (Correct me if I'm wrong)
Kratod Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Voordeel van de PSP versie - De beelden zijn erg mooi(bijna 3D). - Er zijn meer missies. - Sommige besturingen zijn wat makkelijker(verschild per persoon'. Voordeel van de DS versie - Je kan de Touch screen gebruiken. - Makkelijker aan te melden bij de Social club van Rock* Als er meer zijn voeg je ze dan toe?
BoerTijger Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Voordeel van de PSP versie - De beelden zijn erg mooi(bijna 3D). - Er zijn meer missies. - Sommige besturingen zijn wat makkelijker(verschild per persoon'. Voordeel van de DS versie - Je kan de Touch screen gebruiken. - Makkelijker aan te melden bij de Social club van Rock* Als er meer zijn voeg je ze dan toe? PSP versie is realistischer (Hoewel vind ik zelf)
mister-chancellor Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 weet iemand of je een beloning(s) krijgt als je 100 procent hebt en wat gebeurt er als je gaat cheaten?? want niemand heeft daarop gereageerd
-TonyStark- Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 weet iemand of je een beloning(s) krijgt als je 100 procent hebt en wat gebeurt er als je gaat cheaten?? want niemand heeft daarop gereageerd Is al gezegd , kijk eens een paar posts boven u in de spoiler .
mister-chancellor Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 weet iemand of je een beloning(s) krijgt als je 100 procent hebt en wat gebeurt er als je gaat cheaten?? want niemand heeft daarop gereageerd Is al gezegd , kijk eens een paar posts boven u in de spoiler . oke sorry :$
.Levi. Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 (aantal berichten verwijderd) Het blijkt maar weer dat je niet kunt leren van je fouten. Zelfs niet geschikt voor op het internet, probeer real-life nog eens. Topic closed. Iemand er niet mee eens, stuur een PB!
Recommended Posts