crazygamer Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb weer wat vraagjes voor jullie -Waar is de parkeergarage waar je je voertuigen veilig kan bergen? Ik weet dat het in de buurt van safehouse is, maar ik kan het maar niet vinden -Op de map stond een keer 'Female'. Wat betekent dat? EDIT Deze was ik vergeten: -In EFLC staat er op de map een paar keer 'Drug Wars'. Wat is dat, een soort van verspreide missie ofzo? >>> Door Jacky-2007: Topic titel even een stukje duidelijker gemaakt. Probeer altijd kort en bondig een duidelijke titel te geven die laat zien waar je het over wil hebben. Gebruik de ondertitel handig voor aanvullende tekst. <<< Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) 1. Er zijn geen garages, wel zijn er bij savehouses parkeerplaatsen. Die kun je herkennen aan de gele lijnen, daar moet je je voertuig in plaatsen. 2. Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ik heb het nooit gezien, maar het betekent in het engels vrouw. EDIT: Daar kan je inderdaad missies doen, de bedoeling is om met vrienden drugs te gaan stelen van andere gangs, als je de "missie" hebt voltooid krijg je veel geld. Bewerkt: 30 januari 2011 door jimmiefitz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 "Female" zijn een soort zijmissies in het spel, genaamd de "Random Characters". Je hebt ook "Male", dat is de mannelijke variant. Deze zijmissies zijn over het algemeen niet zo heel moeilijk, maar wel benodigd voor de 100%. Random Characters TLAD Random Characters TBOGT Random Characters GTA IV Drug Wars zijn eveneens zijmissies. meer informatie daarover kan je hier vinden. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 In The Lost and Damned kan je je voertuigen parkeren bij de savehouses uit die game, maar ook bij de savehouses uit IV. In The Ballad of Gay Tony kan je parkeren bij de savehouses uit TLaD en uit IV, maar dus ook bij degene uit die game. Voordat je nog meer vragen stelt, kan je ook heel goed de walkthrough doorspitten. Hier vind je praktisch alles wat er te vinden is (en als je het dan nog niet kan vinden, kan je het uiteraard hier vragen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.