michelIII Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Hoi mensen, Veel kijkplezier. =] speed edit: Doei, Reageren
Flitskikker Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Mooi! Hoe heb je de tekst gemaakt, of kreeg je die zo aangeleverd? De planken hadden wat beter ingeblend kunnen worden, de overgang is nu nogal duidelijk en tevens scheef. 9/10 Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 ik d8 eerst dat je het met Cinema 4D had gedaan ofzo. zo goed was het! xD 9/10 Reageren
matt Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 (bewerkt) ik d8 eerst dat je het met Cinema 4D had gedaan ofzo. zo goed was het! xD 9/10 De tekst lijk me ook in Cinema 4D gemaakt te zijn. OT: Zoals gewoonlijk weer errug vet! De kleuren en de details zijn prachtig, en de overgangen van de planken vind ik juist erg vet. Zeer prettig om naar te kijken. De brush is simpel maar zeer effectief, erg goed gedaan! Alleen jammer van de rare vlekken om de rand van je werk, het ziet er raar uit, en komt volgens mij van die smoke layer af. [9/10] Bewerkt: 31 januari 2011 door matt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.