Jump to content

Homefront

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PrioX

4

• TheJesusOfSuburbia

3

• Mr.Niko-Bellic

3

• Sjaakswabber

3

Geplaatst: (bewerkt)

Homefront is een vet spel met mooie graphics.

Heb nu de singleplayer uitgespeeld die geweldig was met spannende stukken, wel jammer dat hij zo kort is met ik dacht 8 missies?

Maar toch is het niet dat het heel erg is omdat de singleplayer geweldig is.

Ik doe nu de multiplayer (level 23) maar ik vind het jammer dat er niet zoveel wapens zijn, hetzelfde telt voor de gametypes.

Dat betekent niet dat het geen mooi spel is maar wat extra dingen had veel gescheeld.

Ik denk ook dat als je het max level (75) bent dat je dan niet veel meer kan doen en dat het dan snel gaat vervelen.

Verder ik vind dat homefront een te gekke shooter is die wel wat uitgebreider mocht zijn.

Bewerkt: door frits191

Ik moet zeggen dat ik meer van Homefront had verwacht, maar om een 7.5 te geven ( zoals insidegamer ) is overdreven laag voor deze game. De multiplayer van Homefront is beter dan die van battlefield vind ik, en bijna even goed als de multiplayer van Call of Duty. De singleplayer is inderdaad kort maar krachtig, om deze game een 7.5 te geven zoals insidegamer doet, alleen omdat de singleplayer te kort is vind ik niet kloppen. Als je Homefront op de moeilijkste stand speelt, dan doe je er wel zo'n 5 tot 6 uur over in plaats van 4 uur. Ik vind een korte singleplayer juist wel relaxt, dan speel ik de game in dit geval Homefront eerst uit op makkelijk. Daarna speel ik de game uit op normaal en daarna op moeilijk, dat zie ik niet als een groot minpunt. Maar om een lang verhaal kort te houden, ik heb echt van Homefront genoten. Ik zou de game een 8.5 geven.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Geplaatst:

De singleplayers was echt vet. Er zaten ook wel wrede dingen in die mij wel een beetje raakten, zoals in de intro met die ouders en dat kind; en mij raak je niet zo gauw.

Wel wat frustraties gehad, dat ik alsnog doodging terwijl ik een vol magazijn leegschoot op bepaalde vijanden, en dat ik in de slo-mo bij het intrappen van een deur opeens moest herladen (:7).

Maar inderdaad, kort maar krachtig.

Geplaatst:

Kan iemand zeggen of het een goed spel is en wat de plus en minpunten zijn. Ik denk dat ik hem ga halen.

Kan iemand zeggen of het een goed spel is en wat de plus en minpunten zijn. Ik denk dat ik hem ga halen.

De game krijgt gemiddeld een 7.5 in gamereviews van bijvoorbeeld insidegamer en IGN, de pluspunten van Homefront zijn vooral de multiplayer en de functies die daarin zitten. De minpunten zijn dat de singleplayer maar 4 uur duurt, en de graphics zijn niet echt fantastish.

Bewerkt: door Sjaakswabber

De singleplayers was echt vet. Er zaten ook wel wrede dingen in die mij wel een beetje raakten, zoals in de intro met die ouders en dat kind; en mij raak je niet zo gauw.

Wel wat frustraties gehad, dat ik alsnog doodging terwijl ik een vol magazijn leegschoot op bepaalde vijanden, en dat ik in de slo-mo bij het intrappen van een deur opeens moest herladen (:7).

Maar inderdaad, kort maar krachtig.

Toen schrok ik ook best. Zomaar de ouders van dat kleintje afknallen.

Der zijn ook spectaculaire scenes waarbij je bv in een massagraf moet schuilen, waar je wachttoren instort en waarin je door een veld moet lopen om een bij een helikopter te komen ( Onderweg worden mensen geëxecuteerd )

Tot welk level kan je max. ?

Bewerkt: door Mr.Niko-Bellic
  • 9 maanden later...
Geplaatst:

Homefront... In geen tijden zo'n goeie shooter gespeeld. Erg goeie graphics, realistische gameplay en buiten dat ook nog eens een goed verhaal!! Je bent dus een Amerikaan in het verzet in een door Noord-Korea bezet Verenigde Staten. Zeker een aanrader!!!

Ben er zelf vandaag mee begonnen en heb een nieuwe favoriet, toch wel lastig af en toe maar het mooie vind ik toch wel dat realisme, dat je bijvoorbeeld een maximum aan kogels hebt dat je kunt dragen en dat je twee wapens hebt welke je kunt verwisselen voor anderen die je vindt en niet uiteindelijk toch nog 9 geweren hebt ofzo. Dit soort dingen maakt het soms lastig maar toch wel een stuk realistischer en dat vind ik ook wel leuk :)

Wat vind jij van deze game die uit kwam in Maart 2011?

Geweldige game. Eindelijk de brug over genomen, nu gaat het spel echt beginnen!

Not. :duh:

2,5 uur singleplayer gameplay. Dat kan ik toch geen game noemen. Het was wel leuk, maar VEEL te kort. Multiplayer heb ik nog niet gedaan.

:ch:

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Geweldige game. Eindelijk de brug over genomen, nu gaat het spel echt beginnen!

Not. :duh:

2,5 uur singleplayer gameplay. Dat kan ik toch geen game noemen. Het was wel leuk, maar VEEL te kort. Multiplayer heb ik nog niet gedaan.

:ch:

Agreed, erg goeie game met een goeie singleplayer, maar zo kort dat ik hem weer ben vergeten.

Multiplayer niet gedaan omdat ik hem illegaal heb.

Geplaatst:

Ook ik heb de singleplayer uitgespeelt wat trouwens niet zo raar is. :clown: Ik heb me goed vermaakt met de multiplayer, maar ik moet eerlijk zijn. Ik geef het spel ook niet hoger dan een 8. De singleplayer was echt extreem qua realisme ( neem als voorbeeld dat je in die bus zit en dan naar buiten kijkt waarbij ouders van kinderen afgeschoten werden, honden, massaopslagen voor gevangenen enzovoort ). Maar de multiplayer daar in tegen is net zoals andere games ( Battlefield, Cod, MAG), het is niet dat ik zeg WOW, die is speciaal en moet ik hebben. :N

Dus dan wordt het uiteindelijk een 8- :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...