Silverbyte Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Wegens omstandigheden heeft het allemaal wat langer geduurd, maar er kan vanaf nu gestemd worden! De inzendingen zijn hier te bekijken. Bedankt voor jullie inzendingen! En zoals altijd komt de winnende signature een maand lang boven aan de Graphics fora te staan! Succes aan alle deelnemers! Stemmen doe je via onderstaand lijstje: [b]Naam:[/b] (Verplicht) [b]Waarom:[/b] (Niet verplicht)
Gta Ripper Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 (bewerkt) Naam: Cabyon Waarom: Mooie kleuren, de diepte vind ik er erg goed uitkomen, overall gewoon een geslaagd design! Bewerkt: 31 januari 2011 door Gta Ripper
Kai-ShockWave Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Naam: Gta Ripper Waarom: Allemaal erg simpel. Bij sommige is het echt de effecten zoeken. De signature van Gta Ripper heeft als enige wel een bepaalde sfeer.
.Levi. Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Naam: Gta Ripper Waarom: Deze signature spreekt me wat meer aan en is naar mijn mening wat origineler dan de andere inzendingen. Het idee dat je verder denkt en probeert vind ik een stem waard. Bij mij creëerde je in ieder geval het sfeertje van wind en natuur.
Dutchy3010 Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Naam: Cabyon Waarom: Ik heb -helaas- niet veel verstand van Graphics, en beoordeel het dus op basis van gevoel en niet op basis van techniek. Die van Cabyon vind ik gewoon het mooist, ongeacht hoe moeilijk het is of hoeveel technieken hij gebruikt heeft.
matt Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Naam: Cabyon Waarom: Omdat het een feest is om naar te kijken.
Kloep Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Naam: Cabyon Waarom: Ik vind ze eigenlijk allemaal tegenvallen. Jellemuis heeft op zich een aardige signature, maar hierbij valt de tekst heel erg tegen en ook meteen heel erg op. Jammer. TomHagen heeft een beetje een saai design. Wat ik bij Gta Ripper jammer vind, zijn die roze paraplu's. Doordat alles zwart-wit is vallen ze direct op wat goed is, maar toch vind ik het niet zo mooi. Dan blijft die van Cabyon over.
Guardian1980 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Naam: Gta Ripper Waarom: Best leuk gevonden. Alles zwart-wit, maar dan de paraplu's roze, zodat ze de volle aandacht trekken. Best wel origineel.
idrii6666 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 (bewerkt) Ik weet niet of ik hier maar posten? Maar ik geef mijn mening Naam: jellemuis Waarom: Mooi gedaan leuke kleuren. De kleuren passen bij je achtergrond. Het is een sfeermaker. >>> Door .Levi.: Tuurlijk mag dat. Iedereen is van harte welkom. <<< Bewerkt: 1 februari 2011 door .Levi.
GwnHugo Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Naam: Gta Ripper Waarom: Deze signature heeft een mooie sfeer en ziet er mooi uit. Die van Cabyon is ook mooi, maar daar is de sfeer iets minder. Ook is het midden net iets teveel belicht waardoor het er niet helemaal mooi uit ziet. Maar Kutgw!
NandroDavids Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Naam: Gta Ripper Waarom: Dit is de enige signature die opvalt, waar je wat langer naar kijkt en die blijft hangen. Leuk gedaan met die paraplu's, dat maakt de hele signature eigenlijk.
MegaPilot Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 (bewerkt) Naam: Cabyon Waarom: Ik vind z'n signature gewoon prachtig, als totaalplaatje is het prachtig. Bewerkt: 3 februari 2011 door MegaPilot
Forumrunner Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Naam: Gta Ripper Waarom: De rest lijkt allemaal een beetje amateuristisch, ik vind ze allemaal niet helemaal perfect, maar dit is de beste.
Hanneswasco Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Geplaatst: 5 februari 2011 Naam: Cabyon Waarom: Ik vind deze signature ook gewoon de mooiste, al heb ik mijn twijfels bij de hoeveelheid aanpassingen je gemaakt hebt.
Recommended Posts