Jump to content

Stamina

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,ik heb een vraag.Kan iemand mij vertellen of er een cheat bestaat voor exstra stamina ofzo,want ik train me elke dag suf erraan maar er komt niet veel vooruitgang in.Ik heb namelijk het spel al uitgespeeld en ik zou dan graag al mijne dingen tot het Max. willen trainen.

Grtz MrRyder

Geplaatst: (bewerkt)

Er bestaat een cheat:

PC: VKYPQCF

Xbox: Pijltje omhoog, A, Y, A, Y, A, Zwart bolletje, Pijltje naar rechts.

Voor meer cheats kan je hier kijken. En voor meer duidelijkheid over deze cheat kan je natuurlijk ook naar die pagina gaan :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

Om je stamina omhoog te krijgen moet je gaan lopen, fietsen of zwemmen. Misschien een idee om de triatlons nog even opnieuw te doen? :)

Geplaatst:

Bij mij ging mn stamina ook steeds omlaag en ik trainde ook elke dag stamina. Toen las ik hier op WikiGta 'voedsel' en het is dus als je niet eet je stamina omlaag gaat. Ik had toen iets van 15 Grote menu's op en was toen heel veel aangekome. Mr als je dan stamina traint gaat het vet vanzelf weg. Zo is mijn stamina ook vol geworde.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...