Jump to content

Lunar Madam party poster


matt

Recommended Posts

Dag menschen!

Ik wil graag mijn nieuwste creatie laten zien. Het is een poster die ik gemaakt heb voor een bandje dat 2 maart optreed in een of ander hotel. 'Lunar' is met de hand gemaakt, 'Madam' niet. Ik heb 'm in A3-formaat, maar heb 'm voor op 't internet even verkleind.

Hier heb ik Photoshop en Illustrator voor gebruikt, en heb ik zo'n 4 uur aan gewerkt.

Rates, kritiek, tips en dergelijken: graag! :dans:

P.S. -- Ik weet dat het woord 'GIG' off-centerd is, dit ga ik nog verbeteren.

Picca:

49c518c60212eab73cfb7ed251225d77-d38hki3.png

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

Alweer een leuk werkje, die papier texture op de achtergrond ziet er erg leuk uit. Het enige wat me een beetje stoort zijn de hoekjes van de letter L van Lunar en de 2 M'en van Madam, die staan net iets ''naast'' het design, waardoor er een vreemde overgang is gevormd binnen in de letters.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat me een beetje stoort zijn de hoekjes van de letter L van Lunar en de 2 M'en van Madam, die staan net iets ''naast'' het design, waardoor er een vreemde overgang is gevormd binnen in de letters.

Ik vond het juist wel leuk om ze boven de border uit te laten komen, alsof het er overheen ligt. Maar dan had ik inderdaad de texture van de border onder de tekst moeten zetten.

Thanks voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het Princes als in meervoud van Prince, of als in Prinses? (Princess). Ook irriteert het mij dat het March2 is, en niet March 2. Ook vind ik de ar van Lunar wat minder, vooral de r die wat meer rechts dan de rest is geplaatst.

Wel moet ik zeggen dat ik het achtergrond perfect vindt en de kleurencombinaties zijn geweldig.

Oh, nu er ik nog eens naar kijk, "presents" is iets te close met de dikke streepjes, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...