Jump to content
Joriz

Nieuwe versie van The Green Light District modificatie uitgegeven!


GTAGames.nl afbeelding
Ontstaan in 2005 door een fusie van projecten van Apple-Mac en Nickonly is The Green Light District één van de grootste modificaties voor GTA San Andreas. Na tijden geen enkel teken van leven is vorige week The Green Light District versie 1.3 verschenen.

De huidige versie kan worden gezien als beta-versie van Green Light Distric omdat de modificatie nog niet af is. Op dit moment zijn er nog geen missies en is de modificatie nog niet volledig bugvrij. Daarom zullen er volgens de makers iedere maand updates gaan verschijnen waarbij jij ook mag gaan helpen. De makers zijn namelijk nog steeds op zoek naar mensen die willen helpen met de modificatie, aanmelden kan hier.

Nieuw en verbeterd in versie 1.3 is:
  • Realistischer – Doordat er veel textures vervangen zijn ziet de mod er realistischer en minder cartoonachtig uit.
  • Kavels – Alle kavels (lots) zijn geplaatst in deze mod. Er zijn dus geen gaten aanwezig, en The Downtown District is helemaal compleet.
  • Bugs – In deze versie zijn een aantal bugs, zoals onzichtbare muren en positioneringsfouten verholpen.
  • Drukker – Doordat er automobilisten toegevoegd zijn, is de stad een stuk levendiger geworden.
  • Straatobjecten – In deze versie zijn er veel straatobjecten toegevoegd. Dit zijn onder meer lantaarnpalen, stoplichten, prullenbakken, bankjes en bushokjes.
  • Inrichting van straten – Sommige straten zijn in deze versie anders ingericht. Zo heb je een wat armere straathoek, en heb je ook een boulevard.
  • Botsauto’s en bier – Het is in deze versie van The Green Light District mogelijk om op de New Avalon Fair wat bier te drinken en in de botsauto’s te rijden.
  • Wapens en auto’s – In The Green Light District zijn er nieuwe auto’s, en wapens toegevoegd.


De modificatie is gratis te downloaden op GTAGames.nl.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

*plaatje*

Ontstaan in 2005... Green Light District

De modificatie is gratis te downloaden op GTAGames.nl.

Behalve het dat foutje lijkt het mij een zeer geslaagde mod. Ik had niet verwacht dat het ooit nog ge-release'd werd aangezien een tijdje geleden zowel het The Green Light District als het Mafia Stories project hun subfora werd verwijderd en nu dus alleen nog OWN en DYOM overblijven als hosted projects.

Verder, misschien moet ik een keertje pc kopen in mei met San Andreas, wordt dit zeker wel de mod die ik als eerste download!!! KUTGW!

linux-or-unix

p.s. met die puntjes iets inkorten heb ik lekker met Nederlandse les geleerd, heb er nu eindelijk wat aan! :puh:

Bewerkt: door linux-or-unix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hartstikke bedankt voor alle reacties. static.gif

@Dotz.

Deze versie van The Green Light District is ook geen béta, maar wel vergelijkbaar, omdat de mod nog niet af is, maar wél ondersteuning krijgt.

Dat houd dus in dat ik de mod voor zover ik kan, maandelijks update. Of de mod, en het orginele concept (met de drie grote eilanden) ooit nog doorgaat, weet ik zelf ook niet.

Dat is afhankelijk van een nieuw team die de mod moet gaan overnemen. Tot nu toe is er nog geen nieuw team gevonden, dus kan ik er daarom ook niet veel over zeggen.

Ik heb hier vier screenshots, zodat jullie een betere indruk kunnen krijgen van de mod.

up7.png

wallj.png

wass.png

69651946.png

Note: Bij het maken van deze screenshots, is er geen gebruik gemaakt van ENB Series, of een andere tool waardoor San Andreas er beter uitziet. Dit zijn 100% onaangepaste ingame screens.

Bewerkt: door Apple-Mac

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb een vraag, waar moet ik dit plaatsen, ik download hem nu maar waar moet ik hem opslaan om te gebruiken?

Gr angelo368

Hoe bedoel je opslaan? Bij de Installatie Wizard bedoel je?

In dat geval moet je je GTA San Andreas map selecteren. Let er wel op dat je de Readme goed doorleest. Je moet GTA San Andreas namelijk eerst gecleand hebben met de mapcleaner, voordat je de Wizard gaat gebruiken.

En als je het uitpakken van het archief bedoeld; maak gewoon een map aan op je bureaublad aan, en noem hem GLD-files.

Daar pak je het archief uit.

Apple-Mac

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...