Morph1 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 (bewerkt) hallo, vaak zie je aan het begin van een server een intro filmpje (vaak ook nog bots erin). aan de onder- en bovenkant van je scherm komt er dus een zwarte balk. zegmaar dat als je een vierkant beeldscherm heb dat je dan de breedbeeld versie ziet. in het onderste zwarte balkje zie je vaak wat ondertiteling met een verhaallijn (textdrawcreate). verder maken ze dat filmpje vooral door veel met de camera te bewegen. nu heb ik 2 vragen: 1. Hoe krijg je die zwarte balken onderaan en bovenaan je scherm zodat de speler begrijpt dat het een filmpje is? 2. Hoe kom je aan de coördinaten van de TextDraw, is daar ook mischien een programmatje voor o.i.d.? alvast bedankt -M Bewerkt: 1 februari 2011 door Morph1 Reageren
ted80 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 1. Hoe krijg je die zwarte balken onderaan en bovenaan je scherm zodat de speler begrijpt dat het een filmpje is? Dan moet je effe een textdraw maken met heel veel spaties en TextDrawUseBox(textdraw , 1); gebruiken en die zwart maken met TextDrawBoxColor(textdraw , color); 2. Hoe kom je aan de coördinaten van de TextDraw, is daar ook mischien een programmatje voor o.i.d.? TextDrawEditor1.0 by Zamaroht Reageren
killer37 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 1. Hoe krijg je die zwarte balken onderaan en bovenaan je scherm zodat de speler begrijpt dat het een filmpje is? Dan moet je effe een textdraw maken met heel veel spaties en TextDrawUseBox(textdraw , 1); gebruiken en die zwart maken met TextDrawBoxColor(textdraw , color); 2. Hoe kom je aan de coördinaten van de TextDraw, is daar ook mischien een programmatje voor o.i.d.? TextDrawEditor1.0 by Zamaroht Bedankt voor de link van de Textdraw Editor! Reageren
Morph1 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Uiteraard ook bedankje van mij Reageren
dmbekker Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Je zou NPc's kunnen maken en deze een filmpje laten spelen.. Je kan dan nog een paar spectace punten neerzetten... Vanuit dat punt bekijk je de film dus. Hoe je dit kan je het best zelf zoeken.. Is allemaal prima te vinden op internet Als ik hier hele code's ga plakken dan leer je natuurlijk niks. Suc6, Als je nog problemen hebt met je code kunnen we je natuurlijk helpen Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Het is ondertussen al 25 dagen geleden. Ik denk dat als de topicstarter nog hulp nodig had dat hij het dan wel gezegd zou hebben. In ieder geval toch leuk dat je hem nog wilde helpen. Reageren
Morph1 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 ja idd ik ben er inmiddels uit, zit ondertussen met een ander probleem waar ik al een nieuwe topic over heb gestart en niemand op heb gereageerd die ik hier niet ga plaatsen omdat er anders wordt gezeurt dat ik niet mag dubbelposten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.