Scarface92 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Dit vind ik toch wel erg leuk gedaan. De kleuren komen mooi met elkaar overeen, wat zorgt voor een mooi effect. De maan had je misschien iets helder kunnen maken, zodat hij er duidelijk tussen uitspringt. Maar dit komt ook wel weer mooi overheen met de bewolking op de achtergrond. De tekst is ook een goede keuze geweest, niet te opvallend en past er uitstekend bij. Mooi resultaat, Tom! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 (bewerkt) Ik ben het grotendeels eens met GTTO, dit is een zeer mooie signature(wat niet gebruikelijk is met 500 x 150 pixels). De maan is inderdaad niet helder genoeg, het valt uit de toon met de rest van je signature. 'TomHagen' zit perfect in de achtergrond verwerkt, niet te verstopt en ook niet te opvallend. Al bij al een 8/10. Wat ik er nog aan zou willen toevoegen is dat het ongelofelijk realistisch lijkt terwijl je van rood naar paars bent gegaan, respect. Bewerkt: 1 februari 2011 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.