Jump to content

Hoe thema's verwijderen op een Nokia 6210 Navigator


-TonyStark-

Recommended Posts

Hallo ik heb een Nokia 6210 Navigator en vroeger toen ik hem pas had vond k het o zo cool om er een paar vette thema's op te zetten . Nu al die themas vind k nu lelijk en niks waard dus wil ik ze verwijderen dus ik ga naar thema's op men gsm ik druk opties en er staat nergens verwijdern dus pak ik mijn USB kabel en verbind hem met de pc en er staat ook niet op de GSM een map met Themas. Nu is mijn vraag weet iemand hoe ik die themas kan verwijderen want ze nemen zeker meer dan 50mb in beslag :$ . Veel dus .

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb een Nokia 6210 Navigator en vroeger toen ik hem pas had vond k het o zo cool om er een paar vette thema's op te zetten . Nu al die themas vind k nu lelijk en niks waard dus wil ik ze verwijderen dus ik ga naar thema's op men gsm ik druk opties en er staat nergens verwijdern dus pak ik mijn USB kabel en verbind hem met de pc en er staat ook niet op de GSM een map met Themas. Nu is mijn vraag weet iemand hoe ik die themas kan verwijderen want ze nemen zeker meer dan 50mb in beslag :$ . Veel dus .

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes

Dan ga je naar "Application manager", kies je de naam van je theme en dan verwijder je die :) Je moet wel zorgen dat je dat thema niet aan het gebruiken bent, anders verwijdert hij niet.

En nu ben ik jaloers, mijn shittelefoon heeft maar 2 standaard themes en ik kan er geen andere themes op gooien. Zwarte themes zijn handig in het donker, heb je bij een sms om 2 uur 's nachts niet het gevoel dat je in een atoomexplosie zit te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gevonden , het was degelijk in die Application maneger alleen die zat diep in de gsm , ik moest 3-4 mappen openen tot k hem vond , nu heb ik hem verplaats naar mijn hoofdmenu als k hem nog es nodig heb.

Dankje wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...