davidt541 Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 (bewerkt) Hi (Ik speel op Windows 7) Ik heb een probleem bij het opstarten van GTA 4 Ik heb mods geïnstalleerd met sparkIV Daarna werkte het gewoon maar toen had ik nog niet met de data lopen klooien Toen ik in de handling,virichle en carcols dingen veranderd (die stonden in de read me bestand) Maar nu krijg ik dat zwarte schermpje wel maar daarna doet hij niets meer Ik heb het als admin uitgevoerd (GTAIV.exe en de launchGTAIV.exe) maar er gebeurd niets Ik heb ook bij prosessen gekeken maar daar staat ook niets (CTR+Shift=Delete taakbeheer) Kan iemand mij A.U.B. helpen sorry voor de spelfout in de titel Bewerkt: 2 februari 2011 door davidt541 Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Welkom. Misschien heb je iets verandert in het bestand handling.dat waardoor hij niet meer werkt , ik zou zeggen maak een back-up van je mods en installeer dan GTA IV opnieuw. Reageren
davidt541 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 dat heb ik geprobeerd maar er gebeurd niets ookal verander ik alleeen wat veranderd moet worden ik heb er goed op gelet Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Plaats de originele bestanden terug (voer eventueel een herinstallatie uit) en het probleem is verholpen. Als GTA IV niet meer werkt na het modden dan moet er wel iets zijn dat je verkeerd gedaan hebt. Reageren
davidt541 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 ok ik probeer het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.