Jump to content

[WIP]Spawno


Casss

Recommended Posts

1296634786-460.png

Het idee:

Mensen kunnen zonder scriptervaring hun eigen simpele SAMP/PAWNO script samenstelling voor simpele events, of gewoon omdat je het leuk vind. Het systeem gaat via 2/3 lijsten: een lijst met mogelijkheden en een lijst met toegevoegde dingen.

Voortgang:

Layout is redelijk af, nu nog invullen en het script werk.

Voorgeinstalleerde scripts:

Natuurlijk gaat Spawno ook voorgeinstalleerde script hebben, zoals een wapen en voertuig commando, heb jij nog een goed idee? Post het hier, laat het door iemand maken of maak het zelf. Dan PB je het naar mij, en zet ik het in het programma.

[table=header]Script|Auteur

Voertuig Commando|Remcconen

Wapen Commando|Morph1

Auto-kleur Commando|Remcconen[/table]

Plaatje van design

1297941540-770.png



Wat vinden jullie? :)

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Casss

    12

  • Morph1

    7

  • Remcconen

    5

  • BoerTijger

    3

haha grappig idee, bijvoorbeeld een tabblad commands en dan kan je daar commando's selecteren die je in je server wilt :D. als je wat Pawno scripts nodig heb wil ik die wel maken voor je :bier:

Graag wat scripts die voorgeïnstalleerd moeten zijn, zoals een /vehicle en /weapon command, dat soort dingen. Je komt dan uiteraard in de "about" van het programma.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag wat scripts die voorgeïnstalleerd moeten zijn, zoals een /vehicle en /weapon command, dat soort dingen. Je komt dan uiteraard in de "about" van het programma.

en wat had je hierbij dan in gedachte, dat je zomaar een willekeurig wapen/vehicle krijgt, of dat je de naam achter het commando moet zetten of dat je dan een lijst te zien krijg?

Link to comment
Delen op andere websites

Graag wat scripts die voorgeïnstalleerd moeten zijn, zoals een /vehicle en /weapon command, dat soort dingen. Je komt dan uiteraard in de "about" van het programma.

en wat had je hierbij dan in gedachte, dat je zomaar een willekeurig wapen/vehicle krijgt, of dat je de naam achter het commando moet zetten of dat je dan een lijst te zien krijg?

De naam achter het commando, maar je moet het zo voorstellen: Iemand heeft een lijst met voorgeïnstalleerde scripts, en in die lijst moeten dus dingen staan als een wapen command, vehicle command, een simpel admin systeem. Dat soort dingen. :)

@Basssss: Dank je. :)

@Megadreams: Moet je met Morph even afspreken misschien, het enige wat ik nodig heb dat veel werk is zijn die voorgeïnstalleerde scripts, de rest kan ik zelf ook wel makkelijk.

&&&

Omdat ik altijd graag een simpele UI heb:

1296717640-290.png

*Let niet op mogelijke design en taalfouten.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

haha het is inderdaad "select an item"

als je a item zegt loop je namelijk vast en an item kan je achter elkaar doorspreken :D als je een klinker als eerste letter van het volgende woord heb is het altijd an. met uitzondering van bijvoorbeeld uniform want dat spreek je uit als juniform.

dus dan wordt het bijvoorbeeld "/weapon pistol" of gewoon heel veel commands met gewoon "/pistol" en "/minigun" etc.

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

haha het is inderdaad "select an item"

als je a item zegt loop je namelijk vast en an item kan je achter elkaar doorspreken :D als je een klinker als eerste letter van het volgende woord heb is het altijd an. met uitzondering van bijvoorbeeld uniform want dat spreek je uit als juniform.

dus dan wordt het bijvoorbeeld "/weapon pistol" of gewoon heel veel commands met gewoon "/pistol" en "/minigun" etc.

/weapon name/id /vehicle name/id

Zal ik je nog een keer PB'en met wat opdrachtjes? :)

Link to comment
Delen op andere websites

/weapon name/id /vehicle name/id

Zal ik je nog een keer PB'en met wat opdrachtjes? :)

ik hoop dat je weet dat hele filterscripts zijn gemaakt alleen maar om dat /vehicle command, en ik neem aan dat mensen niet altijd de naam weten waardoor mij een simpel dialoogje waaruit je je wapen kan kiezen makkelijker lijkt. en dan kunnen de gebruikers van Spawno kiezen wat er in het lijstje komt.

over die opdrachtjes is wel ok maar dan moet ik wel de eerste af hebben. als je daarna nog meer heb moet je het maar zeggen.

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Goed, jullie mogen allemaal meedoen, als jullie zelf maar onderling afspreken wie wie. :puh: Als jullie dat niet erg vinden.

Je moet het zo zien:

1296805030-490.png(kan nog uitgebreid worden)

En jullie moeten dus de functies maken, dus de dingen die mensen kunnen kiezen om te laten gebeuren als de speler het command intypt

Got it? Oke? Goed? :puh: Hoeft niet als jullie het niet willen hoor:

een functie zegmaar zo maken:

if (strcmp("/FUNCTION", cmdtext, true, 10) == 0) (of een andere command-checkding, your choice)

{

// functie

return 1;

}[/i]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...