Casss Geplaatst: 4 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 (bewerkt) Maak er dan ook keuzerondjes bij waaruit je kan kiezen; strcmp, dcmd of zcmd. Wat bedoel je? In het programma? Want ik begrijp niet hoe iemand die helemaal geen verstand van pawno heeft weet wat strcmp, dcmd of zcmd is. @Remc: In ieder geval niet te ingewikkeld, ik denk gewoon zonder adminrechten. Edit: Het menu om playerskins te kiezen is nu helemaal bugloos en af. Bewerkt: 4 februari 2011 door Casss Reageren
Remcconen Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Dan maak ik gewoon een dialog om voertuigen te spawnen. Reageren
Morph1 Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 ok de weapon dialog is voor mij, krijg je waarschijnlijk pas zondag, heb namelijk nogal druk weekend. Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Mijn vehicle dialog werkt. Alle voertuigen zitten er in geordend op de voertuigenpagina van Wiki.sa-mp.com. Welke functie zou je er nog meer in willen? Bewerkt: 6 februari 2011 door Remcconen Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 Mijn vehicle dialog werkt. Alle voertuigen zitten er in geordend op de voertuigenpagina van Wiki.sa-mp.com. haha, doe je snel, ik ben eerlijk gezegd nog niet eens begonnen, heb een onwijs druk weekend gehad en mijn ouders zijn nog een week weg dus dan moet ik met me zus ook nog huishouden en met school heb ik het erg druk dus voorlopig trek ik mezelf even terug. tevens heb ik al weken niet meer aan mijn eigen server gewerkt. dus voor dit project is de wapendialog weer vrij, mischien dat ik later nog eens kan helpen, srry. Reageren
Casss Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Mijn vehicle dialog werkt. Alle voertuigen zitten er in geordend op de voertuigenpagina van Wiki.sa-mp.com. Welke functie zou je er nog meer in willen? Kleurtje kiezen? Reageren
Remcconen Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Ook gedaan. Nog andere opdrachten? Ik heb je al op msn toegevoegd, kunnen we makkelijker overleggen. Reageren
killer37 Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Misschien kun je ook een functie erin verwerken zodat je wagens te tunen! Zou vet zijn Reageren
Casss Geplaatst: 8 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Ook gedaan. Nog andere opdrachten? Ik heb je al op msn toegevoegd, kunnen we makkelijker overleggen. Bovengenoemde. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Leuk idee heren! Misschien kun je ook wat announce teksts maken. Reclame bijvoorbeeld. Reageren
Casss Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Leuk idee heren! Misschien kun je ook wat announce teksts maken. Reclame bijvoorbeeld. Liever niet, dat brengt de populatie toch alleen maar omlaag. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 Nu je het zo bekijkt heb je gelijk. Reageren
Casss Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Heb eindelijk het perfecte design idee. Niet? Reageren
Incognation Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 (bewerkt) In welke programmeertaal word het geschreven? But KUTGW Ziet er trouwens nice uit Bewerkt: 17 februari 2011 door Incognation Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 VB2010 als ik het zo goed bekijk, Ja design ziet er toppie uit, Daar gaat het eigenlijk niet om. Vind het meer om de inhoud gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.